Celý popis
Možnost vyzkoušení motocyklu, máme ho jako předváděcí v naší půjčovně na www.pujcovnaktm.cz
-
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, info%z%ktmvlasim.cz
01. Na asfaltu
Komfort sezení
Jednodílné sedlo ve stylu Supermoto u modelu KTM 890 SMT je vyvinuto tak, aby poskytovalo neomezenou svobodu pohybu a současně maximální přilnavost a komfort při sólové jízdě horskými průsmyky. Chceš vzít spolujezdce? Žádný problém. Sedlo umožňuje dlouhé celodenní výlety a nechybí mu ani místo pro spolujezdce.
Pomůcky jezdce
KTM pomůcky pro jezdce jsou vyvinuty tak, aby zlepšily jízdní zážitek tím, že ti poskytnou ještě lepší kontrolu v různých jízdních situacích. Nechybí ABS, MTC nebo speciální JÍZDNÍ REŽIMY, díky nimž ze svého stroje vydoluješ naprosté maximum, ať už při jízdě na dálnici nebo na klikatých horských silničkách.
MTC (kontrola trakce motocyklu)
Nejnovější generace MTC od KTM zlepšuje trakci prostřednictvím pokročilé jednotky 6D IMU (Inertial Measurement Unit). Nejenže reguluje a ovládá jakýkoli prokluz zadního kola, ale také zabraňuje nekontrolovanému zvedání předního kola. Tyto dvě síly dohromady zajišťují motocyklu tu nejlepší možnou akceleraci. V kombinaci s dalšími daty z různých senzorů pak dokáže tento systém detekovat a kontrolovat zvedání předního kola při přidání plynu a zajišťuje nejen příkladnou stabilitu, ale také plynulé dosednutí kola na vozovku i akceleraci.
Náklonové ABS
Díky nové 9,3 MP jednotce ABS můžeš jít tvrdě na brzdy s naprostou jistotou. Jezdci mohou využívat maximální brzdný výkon i při zatáčení, protože 6D senzor se o všechnu těžkou práci postará sám. 6D senzor nepřetržitě monitoruje a vyhodnocuje aktuální jízdní dynamiku motocyklu, zvyšuje bezpečnost a zajišťuje vyšší stabilitu při brzdění. Takto pokročilá technologie ABS dosud nemá konkurenci. Zajišťuje přesné a efektivní brzdění a maximální úroveň bezpečnosti.
Komfort sezení
Jednodílné sedlo ve stylu Supermoto u modelu KTM 890 SMT je vyvinuto tak, aby poskytovalo neomezenou svobodu pohybu a současně maximální přilnavost a komfort při sólové jízdě horskými průsmyky. Chceš vzít spolujezdce? Žádný problém. Sedlo umožňuje dlouhé celodenní výlety a nechybí mu ani místo pro spolujezdce.
Pomůcky jezdce
KTM pomůcky pro jezdce jsou vyvinuty tak, aby zlepšily jízdní zážitek tím, že ti poskytnou ještě lepší kontrolu v různých jízdních situacích. Nechybí ABS, MTC nebo speciální JÍZDNÍ REŽIMY, díky nimž ze svého stroje vydoluješ naprosté maximum, ať už při jízdě na dálnici nebo na klikatých horských silničkách.
02. Supermoto
Přepracovaný podvozek
Motocykl KTM 890 SMT 2023 umožňuje individuální nastavení přesně dle tvých představ. Na horním konci každé nohy vidlice je otočný ovladač pro nastavení odskoku a stlačení, takže si můžeš snadno a rychle upravit pružení s ohledem na různé jízdní podmínky. Pokud chceš vyrazit do horského průsmyku, pak pár kliknutí přidej, pokud chceš rychlou, ale stabilní jízdu, pak trochu uber. Zadní tlumič umožňuje nastavení odskoku a ruční úpravu předpětí pružiny. Možnost nastavit si odskok umožňuje jezdcům přizpůsobit chování tlumiče pro různé jízdní situace. Ovladač předpětí pružiny oceníš v situacích, kdy povezeš zavazadla, spolujezdce nebo vyrazíš plně naložený do hor.
Supermoto ABS
Dává proto smysl, že každý motocykl KTM nesoucí označení SMT má občas potřebu hodit si zadkem. SUPERMOTO ABS umožňuje jezdci v případě potřeby zablokovat zadní kolo – což je předpoklad pro odhodlanou jízdu ve stylu Supermoto. Funkce ABS na předním kole zůstává v tomto režimu aktivní.
Kola a pneumatiky
Lehká litá 17" kola obouvají pneumatiky Michelin PowerGP. Přispívají ke snížení neodpružené hmotnosti a také k příkladné ovladatelnosti a jízdní dynamice.
Brzdy
O účinnou deceleraci KTM 890 SMT se stará dvojice 320mm brzdových kotoučů a čtyřpístkové radiální třmeny JJuan. V kombinaci s axiálním hlavním brzdovým válcem J.JUAN poskytují působivou dávkovatelnost a brzdný výkon. Vzadu pak pracuje 260mm brzdový kotouč a dvoupístkový třmen, rovněž od společnosti J.JUAN.
03. Za řidítky
Technologie
Motocykl KTM 890 SMT 2023 přijíždí na trail s bezkonkurenční technologií. Je vybaven celým arzenálem jízdních asistentů, jízdních režimů, systémem ABS i kontrolou trakce – a nechybí ani volitelná možnost připojení smartphonu. Jedná se o špičkovou mašinu z kategorie středních Sports Tourer strojů. Jízdní zážitky lze dále vylepšit pomocí volitelných doplňků, jako je například Quickshifter+ nebo tempomat. Novinkou je také režim Demo, který jezdcům umožní vyzkoušet si všechny technologie KTM během prvních 1500 km jízdy.
Kapotáž
Nesmíš si ho plést s čímkoli jiným v horách. KTM 890 SMT má dvojitý blatník: vysoký přední blatník – který se nechal inspirovat modelem KTM 450 SMR – a nízký spodní blatník, který je spojený s chrániči noh vidlice. V kombinaci se spoilery, bočními panely, které jsou vzadu mírně širší než sedlo, aby měl jezdec lepší kontrolu a také aby docházelo k nižšímu opotřebení sedla, a odolnou in-mold grafikou je motocykl KTM 890 SMT připraven na cokoli.
Aerodynamika
Nově navržený a aerodynamicky optimalizovaný krátký větrný deflektor poskytuje adekvátní míru ochrany před větrem, aniž by narušoval typický sportovní vzhled KTM.
Modernizovaný TFT displej
S novým špičkovým TF displejem s úhlopříčkou 5" budeš mít dokonalý přehled o všem podstatném. Každá funkce se zobrazuje pomocí přehledné infografiky motocyklu, aby jezdec přesně věděl, kde najde příslušné nastavení. Displej z lepeného minerálního skla zajišťuje optimální odolnost vůči poškrábání i nechtěným odleskům. Volitelná jednotka Connectivity Unit umožňuje propojení mezi aplikací KTMconnect a TFT displejem motocyklu prostřednictvím Bluetooth, na kterém lze zobrazovat podrobné pokyny navigace Turn-by-Turn+, hudbu, příchozí hovory nebo získat rychlý přístup k asistenční službě KTM.
Ergonomie
Díky spoilerům na nádrži a bočním panelům, které jsou vzadu mírně širší než sedlo, je zdolávání horských průsmyků snadnější, protože jezdec má větší svobodu pohybu. Rovněž pomáhají eliminovat opotřebení sedla. Úzký tvar palivové nádrže je optimalizován s ohledem na přesné řízení a kontrolu nad motocyklem při zdolávání serpentin ve stupačkách cestou k vrcholu.
04. Vše pod kontrolou
Palivová nádrž
Přesně v duchu Supermoto je palivová nádrž štíhlá, aby jezdci zajišťovala optimální svobodu pohybu. S celkovým objemem 15,8 l tak na jednu nádrž zdoláš více než 300 km klikatých silniček.
Rám
Celková geometrie KTM 890 SMT je zaměřena na přesné ovládání a komfort při jízdě horskými průsmyky a nabízí rovněž nepřekonatelné vlastnosti pro stoupání. Při konstrukci se dbalo zejména na pevnost, proto je použit trubkový rám z chrom-molybdenové oceli, a motor představuje stěžejní prvek snižující hmotnost a celkové rozměry stroje. Kompaktní rozměry rámu umožnily využít delší kyvnou vidlici, která zajišťuje lepší trakci bez negativních vlivů na ovladatelnost.
Pomocný rám
Pomocný rám s lehkou a pevnou konstrukcí je dokonale připraven na jízdu na silnici. Motocykl pod tebou musí něco vydržet. Ocelový příhradový pomocný rám je kompaktní, lehký a také dostatečně odolný, aby unesl zavazadla a spolujezdce i při dlouhých jízdách při hledání těch nejlepších horských silniček.
Stabilita
Motocykl KTM 890 SMT 2023 je díky high-end tlumiči řízení pevný jako skála v jakékoli rychlosti. Tlumič řízení zajišťuje v každé situaci neochvějný klid, protože udržuje přední kolo zcela stabilní i při průjezdu ostrými zatáčkami nebo při jízdě horskými průsmyky.
Detailní informace
TECHNICKÉ PODROBNOSTI
MOTOR
- KROUTICÍ MOMENT 100 Nm
- PŘEVODOVKA 6stupňová
- KAPACITA BATERIE 10 Ah
- CHLAZENÍ Kapalinové chlazení
- VÝKON V KW 77 kW
- STARTÉR Elektrický startér
- ZDVIH 68.8 mm
- VRTÁNÍ 90.7 mm
- SPOJKA PASC™ spojka proti kmitání, mechanicky ovládaná
- STLAČENÍ 13.5
- ZDVIHOVÝ OBJEM 889 cm³
- EMS Bosch EMS s RBW
- DRUH KONSTRUKCE 2válcový 4dobý řadový twin
- TVORBA PALIVOVÉ SMĚSI DKK Dellorto (Throttle body 46mm)
- MAZÁNÍ Nucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly
PODVOZEK
- HMOTNOST (BEZ POHONNÝCH HMOT) 194 kg
- KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) 15.8 l
- WHEELBASE 1502 mm
- ABS Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and super moto mode)
- PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY 320 mm
- PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY 260 mm
- PŘEDNÍ BRZDA 2x radiálně namontovaný 4pístový brzdový třmen
- ZADNÍ BRZDA Brzdový kotouč s 2pístkovým brzdovým třmenem
- ŘETĚZ 520 X-Ring
- SUCHÁ HMOTNOST 194 kg
- PROVEDENÍ RÁMU Chrom-molybdenový ocelový rám využívající motor jako zátěžový prvek, obalovaný práškem
- PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ WP APEX 43
- SVĚTLÁ VÝŠKA 227 mm
- ŘÍDÍTKA Hliník, zužující se Ø 28/22 mm
- ZADNÍ ODPRUŽENÍ WP APEX - Monoshock
- SEAT HEIGHT 860 mm
- TLUMIČ Nerezový ocelový primární tlumič a sekundární tlumič
- ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ 64.21 °
- DRUH KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMU Hliník, s povrstvením práškovou technologií
- ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) 180 mm
- ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) 180 mm
- KOLA Kola ze slitiny hliníku