Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, info%z%ktmvlasim.cz
01. SURGICAL PRECISON
LED světlomet
LED světlomet propůjčuje modelu KTM 790 DUKE nejen výhružný pohled, ale také zajišťuje, že se při noční jízdě vymaní z temnoty. Hlavní světlomet je po stranách lemován dvěma LED pruhy, které slouží jako denní svícení, ale jsou jasně vidět i v noci.
TFT displej
Vícebarevná kombinace relevantních informací v přehledném provedení. Když budeš zvyšovat otáčky motoru, dílky na displeji budou měnit barvu. Buďto tě pobídnou k přidání plynu, nebo tě upozorní na to, že motor je ještě studený. Displej také automaticky přizpůsobí své osvětlení okolnímu světlu a změní se na závodní, když zvolíš režim jízdy Track.
Kapotáž
100% DUKE. Motocykl KTM 790 DUKE je záměrně NAKED a je na to hrdý – zaujme agresivním vzhledem, výraznými liniemi a zcela jasnými úmysly. Stejně jako originální skalpel je ostrý jako břitva a nic neskrývá.
02. CUT AWAY
Jízdní režimy
Jezdci si mohou vybrat ze čtyř jízdních režimů, konkrétně SPORT, STREET, RAIN a TRACK. Režim STREET je výchozím nastavením a je určen pro pohodlnou jízdu po městě, režim RAIN přijde ke slovu, jakmile začne být trochu kluzko. Režim SPORT oceníš, když si chceš jízdu trochu přikořenit, ovšem až v režimu TRACK ti KTM 790 DUKE nabídne plný výkon a možnost omezit kontrolu trakce, vyrovnanou reakci na plyn nebo možnost vypnout funkci proti zvedání předního kola.
Motor
Tento vodou chlazený motor s osmiventilovým rozvodem DOHC poskytuje točivý moment 87 Nm při 8000 ot./min a prakticky hned za ním následuje maximální výkon s hodnotou 105 k – na vybraných trzích je nyní k dispozici verze pro model L s výkonem sníženým na 95 k. Pokročilý systém elektronického plynu zaručuje skvělé dávkování výkonu a rovněž nízkou spotřebu paliva a nízké emise. Dokáže také zařvat.
03. STYLE AND FUNCTION
Stupačky
Lité hliníkové stupačky se starají o pohodlnou jízdní polohu v sedle KTM 790 DUKE. Stále však nabízejí maximální světlou výšku, a umožňují tak dosažení velkého náklonu. Nastavitelné stupačky jsou k dispozici jako volitelné příslušenství KTM PowerParts pro ty, kteří si chtějí jízdu užít na maximum.
Ergonomie
KTM 790 DUKE je agresivní motocykl, který jezdcům nabízí pohodlnou ergonomii. To je klíčem k jeho dlouhodobému úspěchu. Úzký podvozek i motor, pohodlná výška sedla, vzpřímená poloha sezení a spousta místa na nohy neomezují světlou výšku při náklonu, zatímco stupačky zajišťují extrémně štíhlý profil při jízdě v soutěskách.
Sedlo
Ve výšce 825 mm si menší i vyšší jezdci mohou motocykl užít v plném náklonu, aniž by ztratili přehled o možnostech jeho každodenního využití. Povrch sedla je přilnavý, ale stále jezdci umožňuje se na stroji lehce pohybovat. Byl vyvinut tak, aby dobře fungoval s textilem i kůží, a pamatuje tedy na širokou škálu jezdců a jízdních stylů. Potah sedla využívá stejný materiál a nabízí kombinaci agresivního vzhledu a pohodlí. S nižším sedlem z nabídky KTM PowerParts lze dosáhnout výšky sedla 805 mm.
04. ALL-IN AGILITY
Brzdy
Maximální zpomalení u KTM 790 DUKE zajišťují dva radiálně upevněné čtyřpístkové pevné třmeny a dva kotouče o průměru 300 mm. Vzdálenost přední brzdové páky od řídítek lze nastavit, aby byla snadno v dosahu pro všechny jezdce. Přední brzda získává účinnou podporu od kotoučové brzdy na zadním kole, která je vybavena jedním kotoučem a jednopístkovým plovoucím třmenem.
Rám
Základem špičkové ovladatelnosti modelu KTM 790 DUKE je dynamický nosný trubkový rám. Technici se zaměřili na jediný cíl – vytvořit pevný a kompaktní podvozek umožňující ostřejší jízdu v zatáčkách a větší úhly náklonu, abys mohl zatáčkami projíždět s extrémní citlivostí.
Kyvná vidlice
Kyvná vidlice s otevřenou žebrovou konstrukcí, litá pod tlakem, je pečlivě vyrobena a byla optimalizována z hlediska tuhosti a stability, přičemž stále nabízí vynikající pružnost. Pomocí přímého spojení se zadním tlumičem dochází k omezení složitosti a počtu součástí.
Vidlice
Upside-down vidlice od WP Suspension s průměrem noh 43 mm, otevřenou patronou a split konstrukcí se postará o dokonalé vedení předního kola. Technologie rozdělené funkce split znamená, že jedna noha obstarává tlumení komprese a druhá noha tlumení odskoku, což umožňuje lepšívyladění chování celé vidlice. Pružiny vidlice jsou progresivní, což zajišťuje plynulý chod v průběhu celého zdvihu vidlice – měkká na začátku a tvrdší ve větším zanoření, aby se předešlo propružení na doraz.
Zadní tlumič
Zadní kolo krotí špičkový plynový tlumič WP APEX s progresivní pružinou a nastavením předpětí. Díky tomu motocykl KTM 790 DUKE nabízí sportovní jízdní vlastnosti, aniž by tě připravil o pohodlí na delších cestách.
Kola a pneumatiky
Motocykl KTM 790 DUKE je vybaven extrémně lehkými litými koly vyrobenými pomocí procesu nízkotlakého lití. Nejenže pomáhají snižovat celkovou hmotnost stroje, ale také minimalizují neodpruženou rotující hmotnost. Obouvají pneumatiky MAXXIS Supermaxx ST.
Detailní informace
Technické podrobnosti
Motor
- Primary drive 39:75
- Krouticí moment 87 Nm
- Převodovka 6stupňová
- Kapacita baterie 10 Ah
- Chlazení Chlazený kapalinou s tepelným výměníkem voda/olej
- Secondary gear ratio 16:41
- Výkon v kW 70 kW
- Startér Elektrický startér
- Zdvih 65.7 mm
- Vrtání88 mm
- Spojka Cable operated PASC slipper clutch
- CO2 emissions 108 g/km
- Stlačení 12.7
- Zdvihový objem 799 cm³
- EMS Bosch EMS s RBW
- Druh konstrukce 2válcový 4dobý řadový twin
- Fuel consumption 4.6 l/100 km
- Tvorba palivové směsi DKK Dellorto (Throttle body 46mm)
- Mazání Nucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly
Podvozek
- Kapacita nádrže (přibl.) 14 l
- Wheelbase 1.475 mm
- Průměr kotouče přední brzdy 300 mm
- Průměr kotouče zadní brzdy 240 mm
- Přední brzda 2x radiálně namontovaný 4pístový brzdový třmen
- Zadní brzda Jednopístkový plovoucí brzdový třmen, brzdový kotouč
- Řetěz 520 X-Ring
- suchá hmotnost 169 kg
- Provedení rámu Chrom-molybdenový ocelový rám využívající motor jako zátěžový prvek, obalovaný práškem
- Přední odpružení WP APEX 43
- Světlá výška 186 mm
- Zadní odpružení WP APEX - Monoshock
- Seat height 825 mm
- Tlumič Nerezový ocelový primární tlumič a sekundární tlumič
- Úhel hlavy řízení 66 °
- Druh konstrukce zadní vzpěry rámu Hliník, s povrstvením práškovou technologií
- Zdvih pérování (vpředu) 140 mm
- Zdvih pérování (vzadu) 150 mm
- Tyre dimensions (front/rear) 120/70; 180/55
- Wheels 3.50 x 17"; 5.50 x 17"
- Kola Kola ze slitiny hliníku