KTM 450 SX-F 2025

Celý popis

Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, info%z%ktmvlasim.cz

 

 

01. Před startovní bránou

  

motor KTM SX

 NEŘEŠ STROJ POD SEBOU, SOUSTŘEĎ SE NA ZÁVODNÍ TRAŤ

Servisovatelnost

Motocykly řad KTM SX 2025 a SX-F 2025 jsou navrženy a zkonstruovány tak, aby jezdcům nabízely snadný servis a také široké možnosti nastavení odpružení. Údržba během závodu nebo po sezóně je tak mnohem jednodušší a motokros se díky tomu stává dostupnějším pro nové jezdce bez servisního týmu.

  

zadní tlumič WP

 STISKNI A VYRAZ

Snadné nastavení odpružení

Podvozek lze jako vždy kompletně nastavit bez použití nářadí, abys měl na cestě za vítězstvím vše pod kontrolou. U tlumiče si jezdci mohou rukou snadno během několika sekund nastavit pomalou i rychlou kompresi. Přední vidlici lze snadno nastavovat rukou pomocí klikacích otočných prvků na spodní a horní straně nohy.

  

motocykl KTM SX

  VOLNĚ DÝCHEJ

Airbox

Air box je navržen tak, aby zajišťoval maximální průtok vzduchu. Přívodní potrubí je umístěno tak, aby ani při maximálním výkonu nedocházelo k deformacím vzduchu a zároveň aby filtr zůstával chráněný. Filtr Twin Air a konstrukce klece filtru se vyznačují jednoduchým systémem montáže vylučujícím chybu, takže výměna filtru je snadná a rychlá i přímo na trati. Stačí sejmout levý boční panel a nepotřebuješ k tomu žádné nářadí. Součástí standardní výbavy všech modelů řady SX a SX-F je i volitelný odvětrávaný kryt air boxu.

   

Vyraz kupředu jako první

 

02. Vyraz kupředu jako první

  

motocykl KTM SX

  DOKONALÁ TRAKCE

Volitelné mapy + kontrola trakce

Modely KTM SX 2025 jsou vybaveny zjednodušeným přepínačem map, který jezdci umožňuje snadno přepínat mezi dvěma motorovými mapami. Mapa 1 poskytuje lineárnější nástup výkonu, zatímco mapa 2 umožňuje využít veškerý výkonový potenciál a explozivní sílu. Stejný přepínač naštěstí slouží také pro aktivaci a deaktivaci kontroly trakce, což ti zajistí maximální trakci a jednoznačnou výhodu při jízdě v bahně a za mokra.

  

motor KTM SX

 BEZKONKURENČNÍ VÝKON

Více využitelného výkonu

Když se ozvou válečné bubny a startovní brány padnou k zemi, musíš vyrazit jako první, abys dojel jako vítěz. KTM 450 SX-F 2025 využívá jeden z nejnabušenějších čtyřtaktních motorů ve startovním poli. Má SOHC rozvod, který je dokladem jeho pokročilé konstrukce. Celková hmotnost motoru dosahuje pouhých 26,8 kg, avšak maximální výkon je 63 k. Soupeřům tak zůstane pouze bahno na tváři a oči pro pláč. Nový tlumič se stará o lepší odezvu v kombinaci s přepínačem map a přináší také o něco tišší zvukový projev.

  

motor KTM SX

 PUSŤ SPOJKU

Launch Control a Quickshifter

Launch Control, AKTIVOVÁNO! Modely řady KTM SX-F 2025 jsou určeny pro rychlé starty a standardně jsou vybaveny funkcí Launch Control a novým Quickshifterem, s nímž můžeš řadit nahoru bez použití spojky. Funkci Launch Control lze snadno aktivovat současným přidržením tlačítek kontroly trakce a Quickshifteru. Funguje tak, že omezuje výkon přenášený na zadní kolo, čímž zlepšuje trakci a zabraňuje protáčení při ostré akceleraci. Zásluhou funkce Quickshifter můžeš řadit ze druhého až na pátý rychlostní stupeň bez použití spojky, takže se můžeš soustředit pouze na jízdu.

   

I při jízdě na hraně zachovej klid

 

03. I při jízdě na hraně zachovej klid

  

rám KTM SX

 BEZKONKURENČNÍ VÝKON

Výkon

Motor modelu KTM 450 SX-F 2025 je nakloněn o 2° směrem dozadu, díky čemuž je řetězové kolečko o 3 mm níže. Rovněž výška motoru se snížila o 8 mm. To všechno přispívá k ještě lepší centralizaci hmotnosti a nižší celkové hmotnosti, lepší ovladatelnosti a lepšímu protiponořovacímu chování. Nový tlumič se stará o lepší odezvu v kombinaci s přepínačem map a přináší také o něco tišší zvukový projev.

  

stupačky KTM

 UŽŠÍ A OVLADATELNĚJŠÍ

Naprostá kontrola

Připrav se zaútočit na závodní trať. Motocykly KTM SX 2025 a SX-F 2025 dostaly výrazně modernizovaný rám přímo od Factory Racing. Rám kolem zadního tlumiče byl přepracován, má nyní jednodušší tvar, nové úchyty motoru a výřezy zlepšující pružnost podvozku. Změn se dočkala i přední část rámu. V porovnání s předchozím modelem má trubky s jinou tloušťkou stěn a také modernizované úchyty motoru. To přináší úsporu hmotnosti až 300 g a také lepší pružnost, která se projeví při průjezdu zatáčkami.

  

motocykl KTM SX

 PLYNULÉ POHYBY JEZDCE

Ergonomie

Modernizované kryty kolem nádrže z dvousložkového plastu efektivněji vedou vzduch do chladičů. Nová klec palivové nádrže umožňuje těsnější usazení do rámu, snižuje riziko odírání rámu a výrazně zvyšuje odolnost. To vše v kombinaci se speciálně navrženými kontaktními body zaručuje výjimečný kontakt s koleny a povrchy s dobrou přilnavostí – zejména při jízdě ve stoje ve stupačkách.

   

Popasuj se s překážkami

 

04. Popasuj se s překážkami

  

motocykl KTM SX

Pneumatiky

Přenést výkon na nezpevněný terén není lehký úkol. Hodiny výzkumu a testování však spojily motokrosové modely KTM pro rok 2025 s pneumatikami Dunlop GEOMAX MX35. Tyto pneumatiky nabízejí špičkovou stabilitu a kontrolu za všech okolností. Mají novou kostru a běhounovou směs, která zlepšuje tlumení a absorpci rázů, ale zároveň nabízí až o 30 % delší životnost. Nová technologie Progressive Cornering Block rovněž zlepšuje trakci při jízdě v kolejích. Zadní dezén má o 11 % vyšší a o 44 % širší středové bloky, které zajišťují lepší trakci a ovladatelnost. Díky unikátnímu uspořádání dezénových bloků má navíc pneumatika výborné samočisticí schopnosti, takže poskytne dostatek trakce i v tom nejhorším bahně.

  

motocykl KTM SX

Přepracované naladění odpružení

Modely KTM SX a SX-F pro rok 2025 dostaly novou vidlici WP XACT AER a tlumič WP XACT. To znamená, že ve startovní bráně se můžeš těšit na nově vyladěné nastavení, nižší hmotnost, lepší rozložení hmotnosti a celkově lepší odezvu.

  

motocykl KTM SX

 NEOTŘESITELNĚ STABILNÍ VIDLICE

Vidlice WP XACT

Zmiňme nejprve technickou stránku: 48mm vidlice WP XACT AER modelů KTM SX 2025 a SX-F 2025 využívá zapouzdřenou vzduchovou pružinu a olejovou patronu zajišťující progresivní a konzistentní tlumení. Obtokové kanály pro vzduch i olej omezují nadměrné tlaky. V kombinaci se systémem tlumení s ventilem mid-valve vidlice poskytuje vynikající zpětnou vazbu a jízdní komfort. Vidlice má rovněž nové nastavení, které nejenže vhodně doplňuje vlastnosti modernizovaného rámu a zadní stavby, ale také zajišťuje špičkový výkon za všech okolností. Když už je řeč o nastavení, to lze snadno měnit pomocí předpětí vzduchové pružiny a také klikacích otočných prvků pro nastavení komprese a odskoku. Vysokotlaká pumpička pro nastavení tlaku vzduchu ve vidlici je součástí standardní výbavy.

  

zadní tlumič WP

ZADNÍ TLUMIČ WP XACT

O naprostou kontrolu se stará zadní tlumič WP XACT, který pro rok 2025 doznal určitých změn a je vyladěn přímo týmy KTM Factory Racing. Přepracovaná geometrie rámu a tlumiče přispívá k vyšší světlé výšce, která snižuje riziko zachycení, když jde odpružení na doraz. Když už je řeč o zadní stavbě, šrouby kyvného ramene s menším průměrem přispívají ke snížení hmotnosti a nové těsnění pak zlepšujé odezvu i projev zadního tlumiče.

  

motocykl KTM SX

 PŘI ZÁVODĚ JAKO NA KOLEJÍCH

Stabilita

Motokrosové modely KTM pro rok 2025 dostaly přepracovanou páku nožní brzdy, která je ještě tužší a odolnější a umožňuje citlivější brzdění. Na přídi pak najdeš kované napojení hlavy řízení a CNC brýle, které zajišťují dokonalé vyrovnání kluzáků vidlice. Přesná geometrie vidlicových svorek zajišťuje skvělou odezvu a hladký chod vidlice – nemluvě o neochvějné stabilitě při jízdě přes vyjeté koleje až na pódium.

  

rám KTM SX

 PODMANÍ SI GRAVITACI

Centralizace hmotnosti

Připraven nechat se pořádně zatahat za ruce? Kromě výhod, které přináší centralizace hmotnosti a celkové snížení hmotnosti, došlo také na přepracování koncepce ocelového rámu, který zajišťuje lepší protiponořovací chování zadní kyvné vidlice. Laicky řečeno, KTM 450 SX-F 2025 dokáže skvěle přenášet výkon na zadní kolo při výjezdu ze zatáčky.

   

Udržuj tempo i svou pozici

 

05. Udržuj tempo i svou pozici

  

rám KTM SX

 NENÁPADNÝ VÝKON

Pohlcování energie

Rám je vyroben z hydroformovaných, laserem řezaných trubek, které svařuje robot. Je navržen tak, aby poskytoval jezdci výjimečnou zpětnou vazbu a příkladnou stabilitu v přímém směru. Zaujme však i specificky vypočtenou podélnou a torzní pružností. Samotný rám vlastně tak trochu funguje jako „tlumič“ a přispívá ke klidnější jízdě, takže jezdec nebude ani po mnoha drsných kolech tak unavený.

  

Connectivity Unit KTM

Connectivity Unit Offroad

Connectivity Unit Offroad – zkráceně CUO – je pro řadu KTM SX-F dostupná v rámci sortimentu PowerPart a nabízí širokou řadu funkcí a možností nastavení prostřednictvím aplikace KTMconnect. Jednotka CUO ti nabídne zcala nový pohled na jízdu, umožňuje měnit chování motoru a dokonce poskytuje optimalizované nastavení odpružení na základě individuálních preferencí a jízdní situaci. Vítej v nové dimenzi.

  

motocykl KTM SX

 NIC TĚ NEBUDE DRŽET ZPÁTKY

Světlá výška

Nikdo nechce zůstat viset. Dobrou zprávou je, že geometrie tlumiče u KTM 450 SX-F 2025 přináší větší světlou výšku. Odlévané stupačky s optimalizovanou topologií jsou méně náchylné na zachytávání v hlubokých brázdách nebo po doskocích.

  

motocykl KTM SX

CHIRURGICKÁ PŘESNOST, KOLO ZA KOLEM

Konzistentnost

Nové vodítko a kryt řetězu přináší lepší odolnost a minimalizují riziko zachytávání o vnější překážky – zejména při jízdě v hlubokém bahně, kdy rovněž zamezují nadměrnému hromadění nečistot kolem kyvného ramene a zadního řetězového kolečka.

 

  

Detailní informace

TECHNICKÉ PODROBNOSTI

MOTOR

  • PŘEVODOVKA  5-speed
  • STARTÉR  Elektrický startér
  • ZDVIH  63.4 mm
  • VRTÁNÍ  95 mm
  • SPOJKA  Vícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo
  • STLAČENÍ  13.1
  • ZDVIHOVÝ OBJEM  449.9 cm³
  • EMS  Keihin EMS
  • DRUH KONSTRUKCE  1válcový, 4dobý motor
  • TVORBA PALIVOVÉ SMĚSI  Keihin EFI, throttle body 44 mm

PODVOZEK

  • HMOTNOST (BEZ POHONNÝCH HMOT)  102.6 kg
  • KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)  7.2 l
  • WHEEL  BASE1493 mm
  • PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY  260 mm
  • PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY  220 mm
  • PŘEDNÍ BRZDA  Kotoučová brzda
  • ZADNÍ BRZDA  Kotoučová brzda
  • ŘETĚZ  520, Non-sealed
  • PROVEDENÍ RÁMU  Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ  WP XACT-USD (AER), Ø 48 mm
  • SVĚTLÁ VÝŠKA  343 mm
  • ŘÍDÍTKA  Neken, hliník Ø 28/22 mm
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ  WP XACT Monoshock s vazbou
  • SEAT HEIGHT  958 mm
  • TLUMIČ  Hliník
  • ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ  63.9 °
  • DRUH KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMU  Aluminum-reinforced polyamide
  • ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)  310 mm
  • ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)  300 mm
  • KOLA  Kola s drátěným výpletem s hliníkovými ráfky

Mohlo by se Vám líbit:

KTM 250 SX-F 2025 -9%
akce
263 000 289 900
 
KTM 350 SX-F 2025 -9%
akce
269 000 297 000