Celý popis
Možnost vyzkoušení motocyklu, máme ho jako předváděcí v naší půjčovně na www.pujcovnaktm.cz
-
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, info%z%ktmvlasim.cz
01. Na startovní čáře
Servisovatelnost
Motocykl KTM 450 SMR 2025 je navržen a zkonstruován tak, aby jezdcům nabízel snadný servis a také široké možnosti nastavení odpružení. Údržba během závodu nebo po sezóně je tak mnohem jednodušší a supermoto se díky tomu stává dostupnějším pro nové jezdce bez servisního týmu.
Snadné nastavení odpružení
Podvozek lze jako vždy kompletně nastavit bez použití nářadí, abys měl na cestě za vítězstvím vše pod kontrolou. U tlumiče si jezdci mohou rukou snadno během několika sekund nastavit pomalou i rychlou kompresi. Přední vidlici lze snadno nastavovat rukou pomocí klikacích otočných prvků na spodní a horní straně nohy.
Airbox
Air box je navržen tak, aby zajišťoval maximální průtok vzduchu. Přívodní potrubí je umístěno tak, aby ani při maximálním výkonu nedocházelo k deformacím vzduchu a zároveň aby filtr zůstával chráněný. Filtr Twin Air a konstrukce klece filtru se vyznačují jednoduchým systémem montáže vylučujícím chybu, takže výměna filtru je snadná a rychlá i přímo na trati. Stačí sejmout levý boční panel a nepotřebuješ k tomu žádné nářadí.
02. Vyraz kupředu jako první
Volitelné mapy + kontrola trakce
Model KTM 450 SMR 2025 je vybaven zjednodušeným přepínačem map, který jezdci umožňuje snadno přepínat mezi dvěma motorovými mapami. Mapa 1 zajišťuje lineární přísun výkonu, zatímco mapa 2 přináší agresivní reakci na plyn a výbušnou sílu. Naštěstí lze pomocí téhož přepínače snadno ovládat kontrolu trakce, takže i za mokra nebo v bahně budeš mít k dispozici maximální trakci, což je jednoznačně výhodou.
Více využitelného výkonu
Model KTM 450 SMR 2025 je vybaven jedním z nejzajímavějších 4taktních motorů v dané třídě. Tato pohonná jednotka se SOHC rozvody je ukázkou špičkové techniky. Hmotnost motoru činí pouhých 26,8 kg, zatímco jeho výkon dosahuje přes 63 k. Soupeři ti tak budou celou dobu hledět jen na záda. Tlumič výfuku nabízí v kombinaci s přepínačem map výjimečnou odezvu a přináší také o něco tišší zvukový projev. Pro ty, kdo hledají něco ještě lepšího, je zde katalog dílů KTM PowerParts, pomocí nichž si můžeš SMR vyladit k dokonalosti.
Launch Control a Quickshifter
Launch Control, AKTIVOVÁNO! Motocykl KTM 450 SMR 2025 je stvořen k nadvládě. Standardně je vybaven funkcí Launch Control a Quickshifterem. Funkci Launch Control lze snadno aktivovat současným přidržením tlačítek kontroly trakce a Quickshifteru. Funguje tak, že omezuje výkon přenášený na zadní kolo, čímž zlepšuje trakci a zabraňuje protáčení při ostré akceleraci. Zásluhou funkce Quickshifter můžeš řadit z 2. až na 5. rychlostní stupeň bez použití spojky, takže se můžeš soustředit pouze na svou pozici při nájezdu do zatáčky.
03. Stvořeno pod tlakem
Antihoppingová spojka
Model KTM 450 SMR je vybaven antihoppingovou spojkou SUTER, která zabraňuje nestabilitě zadního kola a jeho uskakování při agresivním podřazování před zatáčkou. Výsledkem je maximální ovladatelnost a možnost provádět perfektní drifty do zatáček ve stylu Supermoto. Hydraulické brzdy Brembo navíc zaručují dokonalou modulaci spojky – pokud nepoužíváš Quickshifter.
Naprostá kontrola
Buď připraven/a vzít zatáčky útokem. Motocykl KTM 450 SMR 2025 dostal výrazně modernizovaný rám přímo od Factory Racing. Rám kolem zadního tlumiče byl přepracován, má nyní jednodušší tvar, nové úchyty motoru a výřezy zlepšující pružnost podvozku. Změn se dočkala i přední část rámu. V porovnání s předchozími modely má trubky s jinou tloušťkou stěn a také modernizované úchyty motoru. To přináší úsporu hmotnosti až 300 g a také lepší pružnost, která se projeví při průjezdu zatáčkami.
Ergonomie
Ergonomie Modernizované kryty kolem nádrže z dvousložkového plastu a nová klec palivové nádrže umožňují těsnější usazení nádrže do rámu, snižují riziko odírání rámu a výrazně zvyšují odolnost. To vše v kombinaci se speciálně navrženými kontaktními body zaručuje výjimečný kontakt s koleny a povrchy s dobrou přilnavostí – zejména při jízdě ve stoje ve stupačkách v terénních sekcích.
Výkon
Motor modelu KTM 450 SMR 2025 je nakloněn o 2° směrem dozadu, díky čemuž je řetězové kolečko o 3 mm níže. To všechno přispívá k ještě lepší centralizaci hmotnosti a nižší celkové hmotnosti, lepší ovladatelnosti a lepšímu protiponořovacímu chování.
04. Popasuj se s překážkami
Brzdy
Ber to jako brzdy polovičního superbiku. O výjimečný brzdný výkon se starají vysoce výkonné brzdy Brembo. Vepředu pracuje radiální 4pístkový třmen v kombinaci s radiálním hlavním válcem a kotoučem o průměru 310 mm. Vzadu se pak činí jednopístkový třmen a kotouč o průměru 220 mm.
Přepracované naladění odpružení
Model KTM 450 SMR dostal pro rok 2025 novou vidlici WP XACT využívající uzavřenou cartridge a nový zadní tlumič WP XACT. Ty přinášejí nové nastavení a nižší hmotnost, lepší rozložení hmotnosti a lepší celkovou odezvu.
Vidlice WP XACT
Vůbec poprvé je u modelu KTM 450 SMR k dispozici vidlice WP XACT využívající uzavřenou cartridge. Nová koncepce s pístem se středovým ventilem optimalizuje průtok oleje skrz cartridge a zajišťuje rychlé a konzistentní tlumení. Vidlice WP XACT Close Cartridge má nohy u průměru 48 mm s celkovou délkou 925 mm. U vidlice jsou jako vždy plně nastavitelné odskok i stlačení. Vidlice umožňuje rychlé nastavení bez použití nářadí pomocí otočných prvků na spodní a horní straně nohy.
ZADNÍ TLUMIČ WP XACT
Podobně jako přední vidlice doznal pro rok 2025 několika změn také zadní tlumič WP XACT. Přepracované nastavení odpružení zohledňuje modernizovaný rám a změny na zadním přepákování. Poskytuje celkově vyšší tuhost a také nižší hmotnost.
Kola a pneumatiky
Tady ho máš v celé kráse. Černé vysokopevnostní ráfky ALPINA s CNC náboji a lehkým výpletem jsou standardně obuté do pneumatik Metzeler Racetec SM K1 Supermoto. Díky ultrajemné směsi siliky se rychle zahřívají a zajišťují špičkovou přilnavost na jakémkoli povrchu.
05. Udržuj tempo i svou pozici
Pohlcování energie
Rám je vyroben z hydroformovaných, laserem řezaných trubek, které svařuje robot. Je navržen tak, aby poskytoval jezdci výjimečnou zpětnou vazbu a příkladnou stabilitu v přímém směru. Zaujme však i specificky vypočtenou podélnou a torzní pružností. Samotný rám vlastně tak trochu funguje jako „tlumič“ a přispívá ke klidnější jízdě, takže jezdec nebude ani po mnoha drsných kolech tak unavený.
Stupačky
Ve výbavě motocyklu KTM 450 SMR 2025 přibyly nové stupačky. Vyznačují se mírně menší nášlapnou plochou, díky čemuž jsou ale méně náchylné k zachytávání ve vyjetých kolejích a umožňují lepší ovladatelnost při změně jízdních stop.
Konzistentnost
Nové vodítko a kryt řetězu přináší lepší odolnost a minimalizují riziko zachytávání o vnější překážky. Řetěz ti tak nabídne maximální výkon při honbě za nejlepším časem.
Detailní informace
Technické podrobnosti
Motor
- Primary drive 29:72
- Převodovka 5-speed
- Chlazení Kapalinové chlazení
- Secondary gear ratio 14:46
- Startér Elektrický startér
- Zdvih 63.4 mm
- Vrtání 95 mm
- Spojka SUTER anti-hopping, Brembo hydraulics
- Stlačení13
- Zdvihový objem 449.9 cm³
- EMS Keihin EMS
- Druh konstrukce 1válcový, 4dobý motor
- Tvorba palivové směsi Keihin EFI, throttle body 44 mm
- Mazání Nucené olejové mazání se 2 olejovými čerpadly
Podvozek
- Hmotnost (bez pohonných hmot) 108.8 kg
- Kapacita nádrže (přibl.) 7.2 l
- Wheelbase 1.472 mm
- Průměr kotouče přední brzdy 310 mm
- Průměr kotouče zadní brzdy 220 mm
- Přední brzda Kotoučová brzda
- Zadní brzda Kotoučová brzda
- Řetěz 520, Non-sealed
- Provedení rámu Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
- Přední odpružení WP XACT-USD, Ø 48 mm
- Světlá výška 281 mm
- Řídítka Neken, hliník Ø 28/22 mm
- Zadní odpružení WP XACT Monoshock s vazbou
- Seat height 898 mm
- Tlumič Hliník
- Úhel hlavy řízení 63.9 °
- Druh konstrukce zadní vzpěry rámu Aluminum-reinforced polyamide
- Zdvih pérování (vpředu) 283 mm
- Zdvih pérování (vzadu) 266 mm
- Tyre dimensions (front/rear) 125/75; 165/55
- Wheels 3.5 x 16.5"; 5 x 17"
- Wheelbase 1.472 ± 10 mm