Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, info%z%ktmvlasim.cz
01. CLUTCH IN, REVS UP!
Graphika
KTM 390 SMC R přichází s prémiovým vzhledem a agresivním designem již v základu. Díky špičkové in-mold grafice nejen skvěle vypadá, ale zároveň odolá všem nástrahám jízdy v terénu i na silnici.
Nastavitelnost
Najít dokonalou rovnováhu mezi agresivní jízdou na asfaltu a pohodlím při každodenním ježdění je snadné díky nastavitelnému odpružení, brzdovým a spojkovým pákám a stupačkám modelu KTM 390 SMC R. Navíc je k dispozici kompletní katalog PowerParts pro další vylepšení výkonu a stylu.
TFT displej & konektivita
4,2" H42 TFT displej s unikátním uživatelským rozhraním je vyroben z bondovaného skla a opatřen speciální vrstvou proti odleskům a polarizací, což zajišťuje perfektní čitelnost za všech podmínek. Jezdci mají přístup k hudbě, příchozím hovorům, navigaci a jízdním režimům přímo z displeje, přičemž USB port umožňuje nabíjení zařízení během jízdy.
Karoserie
S ergonomickým trojúhelníkem inspirovaným oblíbeným KTM 690 SMC R, přináší KTM 390 SMC R agresivní design, kompaktní 9litrovou kovovou palivovou nádrž a štíhlou stavbu pro maximální kontrolu v zatáčkách. Plasty jsou vyrobeny z pružného a odolného PP materiálu, který vydrží tvrdé zacházení při agresivní jízdě.
02. DROP THE CLUTCH!
LED osvětlení
KTM 390 SMC R je vybaven výkonnými LED světlomety, převzatými z modelu KTM 690 SMC R. Tyto světla nejen zlepšují viditelnost při nočních jízdách, ale i při hustém provozu nebo mlhavých podmínkách.
Motor
S nejnovější generací motoru KTM LC4c přichází KTM 390 SMC R s kompaktním 399cm³ jednoválcovým motorem, který poskytuje svižný výkon a plynulé zrychlení. Ideální pro rychlé průjezdy městem nebo svižné průjezdy horskými serpentýnami.
Jízdní režimy
KTM 390 SMC R nabízí různé RIDE MODES, které se snadno přepínají přes TFT displej. STREET Mode je standardní nastavení pro běžné silniční ježdění, zatímco SPORT Mode je určen pro maximální výkon a agresivnější jízdu.
ABS
Model KTM 390 SMC R je vybaven systémem Bosch 10.3MB Modulator, který umožňuje standardní ABS i SUPERMOTO ABS pro extrémnější jezdce.
03. HIT THE ROAD
Stupačky
Nové vysoce přilnavé stupačky poskytují jistotu při rychlém řazení i ostrých zatáčkách. Lze je také nastavit do dvou poloh pro maximální přizpůsobení jízdnímu stylu.
Ergonomie
S ergonomickým trojúhelníkem inspirovaným větším KTM 690 SMC R se KTM 390 SMC R pyšní agresivním tvarem řídítek, vzpřímeným posedem a dostatkem prostoru pro volný pohyb při jízdě.
Sedlo
Inspiraci čerpá z řady KTM EXC, ale přináší větší komfort pro delší jízdy. Jednodílné, ploché sedlo ve výšce 860 mm umožňuje snadný pohyb na motocyklu a lepší kontrolu v náklonech.
04. CARVE IT UP
Brzdy
KTM 390 SMC R je vybaven 320mm předním brzdovým kotoučem s radiálním třmenem Bybre a 240mm zadním kotoučem s jednopístkovým třmenem. Tyto brzdy jsou podporovány osvědčenou technologií KTM ABS, která umožňuje vypnutí zadního ABS pro maximální požitek z jízdy ve stylu Supermoto.
Rám
Nový rám kombinuje ocelový příhradový hlavní rám s tlakově litém hliníkovým podsedlovým rámem. Tento design vylepšuje jízdní vlastnosti, zvyšuje torzní tuhost, zlepšuje agilitu a poskytuje lepší zpětnou vazbu od podvozku.
Kyvná vidlice
KTM 390 SMC R je vybaven gravitací odlévanou kyvnou vidlicí, která zajišťuje pevný základ pro zadní odpružení. Tlumič je navíc přímě uchycený s bočním posunutím, čímž vytváří další prostor pro unikátní výfukový systém.
Odpružení
Vpředu se nachází 43mm WP APEX otevřená cartridge vidlice s 230mm zdvihem, s nastavitelnou kompresí a odskokem ve 30 krocích. Vzadu pracuje WP APEX tlumič se stejným 230mm zdvihem, s 20krokovým nastavením odskoku a možností předpětí pružiny.
Kola a pneumatiky
KTM 390 SMC R je vybaven drátěnými 17" koly vpředu i vzadu, obutými do Michelin Power 6 pneumatik o rozměrech 110/70 R17 vpředu a 150/60 R17 vzadu.
Detailní informace
Technické podrobnosti
Motor
- Primary drive 86:33
- Krouticí moment 39 Nm
- Převodovka 6stupňová
- Chlazení Kapalinové chlazení
- Secondary gear ratio 48:14
- Výkon v kW 33 kW
- Startér Elektrický startér
- Zdvih 64 mm
- Vrtání 89 mm
- Spojka PASC slipper clutch, mechanically operated
- CO2 emissions 79 g/km
- Stlačení 12.6
- Zdvihový objem 398.7 cm³
- EMS Bosch EMS s RBW
- Druh konstrukce 1válcový, 4dobý motor
- Fuel consumption 3.4 l/100 km
- Tvorba palivové směsi Bosch EFI (škrtící klapka 46 mm)
- Mazání Mokrá jímka
Podvozek
- Hmotnost (bez pohonných hmot) 154 kg
- Kapacita nádrže (přibl.) 9 l
- Wheelbase 1453 mm
- Průměr kotouče přední brzdy 320 mm
- Průměr kotouče zadní brzdy 240 mm
- Přední brzda Floating disk, Bybre radial calipers with 2 pistons
- Zadní brzda ByBre, single-piston, floating caliper, brake disc
- Řetěz 520 X-Ring
- Provedení rámu Ocelový mřížový rám, obalovaný práškem
- Přední odpružení WP APEX 43
- Světlá výška 270 mm
- Řídítka Aluminum
- Zadní odpružení WP APEX Split Piston
- Seat height 860 mm
- Úhel hlavy řízení 63.1 °
- Druh konstrukce zadní vzpěry rámu Ocelový mřížový rám, obalovaný práškem
- Zdvih pérování (vpředu) 230 mm
- Zdvih pérování (vzadu) 230 mm
- Tyre dimensions (front/rear) 110/70; 150/60
- Wheels 2 x 17"; 4 x 17"
- Kola Kola s drátěným výpletem s hliníkovými ráfky