Celý popis
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, info%z%ktmvlasim.cz
01. CLUTCH IN, REVS UP!
Grafika
Prémiový vzhled je u modelu KTM 390 DUKE součástí standardní výbavy. Vysoce kvalitní vícevrstvý lak nanášený za mokra v novém odstín Electronic Orange (oranžová) nebo Atlantic Blue (modrá) s grafikou překrytou bezbarvým lakem perfektně zdůrazňuje unikátní texturovaný potah sedla DUKE. Ale nenech se zmást, tohle je 100% DUKE se 110% schopnostmi ve městě.
Nastavitelnost
Motocykl KTM 390 DUKE je vybaven 43mm vidlicí WP APEX využívající otevřenou cartridge, která nabízí nastavení předpětí i odskoku. Snadno tak najdeš perfektní balanc mezi střelbou po oblíbené asfaltce a technickými průjezdy zatáček smykem na oblíbené trati. Vzadu pak pracuje tlumič WP APEX Separate, u kterého lze také nastavovat předpětí a odskok, a najít tak ideální rovnováhu mezi komfortem a trakcí.
TFT displej a konektivita
Všechny důležité informace hned po ruce. KTM 390 DUKE je vybaven zcela novým 5" TFT přístrojovým panelem z lepeného skla. Ten je spojen s novými 4směrnými přepínači nabídek, které umožňují snadné ovládání všech funkcí motocyklu – a dokonce i připojeného smartphonu. Když už jsme to nakousli, věz, že všechny modely DUKE nové generace nabízejí konektivitu se smartphonem, takže si jezdec může přehrávat hudbu, vyřizovat příchozí hovory a používat podrobnou navigaci
Kapotáž
KTM 390 DUKE patří do kategorie NAKED a vůbec se za to nestydí. KTM 390 DUKE si zachovává charakteristické tvary, žraločí rysy, viditelné otvory pro přívod vzduchu a lakovanou plochu kolem hlavního světlometu, které mu zaručují agresivní vzhled. Celkový vzhled doplňuje nová ocelová palivová nádrž, probarvené plasty a externí LED poziční světla.
02. 3, 2, 1 - LAUNCH!
LED osvětlení
Všechny modely KTM DUKE jsou vybaveny výkonnými LED světlomety vpředu i vzadu, které perfektně rozříznou tmu. Nejenže skvěle poslouží za horšího osvětlení, ale také zajišťují dobrou viditelnost při jízdě v hustém provozu nebo v mlze.
Motor
KTM 390 DUKE využívá nejnovější generaci motorů Lc4c se zdvihovým objemem 399 cm3, které oproti předchůdcům nabízejí vyšší výkon, plynulejší zrychlení a nižší celkovou hmotnost. KTM 390 DUKE těží se svých zkušeností v maloobjemové třídě a je nově vybaven vylepšenou převodovkou, modernizovanou hlavou válců a splňuje emisní normu EURO 5.2. A zmínili jsme, že je také READY TO RACE?
Jízdní režimy
S motocyklem KTM 390 DUKE má jezdec k dispozici několik jízdních režimů pro různé jízdní situace. Režim STREET, který je aktivován jako standardní, využívá veškerý výkon modelu KTM 390 DUKE, zatímco v režimu RAIN je výkon mírně přiškrcen v zájmu lepší kontroly při jízdě za mokra. Oba režimy lze snadno přepínat pomocí TFT displeje.
Track Screen
TRACK Screen transformuje grafiku 5" TFT displeje do závodniho zamereni, zvëtsuje otáckomër, ukazuje meric kruhú, zobrazuje vybrany prevodovy stupen, zmensuje velikost rychlostniho ukazatele a zobrazuje preferovaná nastaveni asistence pro jezdce. Navíc umoznuje TRACK Screen jezdcúm spustit kontrolu startu.
Launch Control
Připrav se vyrazit jako střela, protože KTM 390 DUKE vůbec poprvé přijíždí vybaven funkcí launch control ve standardu. Při aktivaci této funkce se motor vytočí na 7 000 ot./min, škrticí klapka se zcela otevře a bude čekat jen za sepnutí spojky.
03. STYLE AND FUNCTION
Stupačky
Nové lehké držáky stupaček z kovaného hliníku a drážkované stupačky zaručují jezdcům dokonalý grip i při ostré jízdě. Stupačky obráběné pomocí CNC najdeš v katalogu dílů KTM PowerParts.
Ergonomie
Díky mírně delšímu rozvoru, upravené výšce sedla a nové geometrii rámu nabízí modely řady DUKE výrazně vylepšené vlastnosti při průjezdu zatáčkami, vyšší stabilitu a lepší ovladatelnost. To v kombinaci s již tak vynikající pověstí coby THE CORNER ROCKET a agresivní polohou při sezení znamená, že KTM 390 DUKE stanovuje měřítka v kategorii motocyklů NAKED.
Sedlo
Sedlo s vyšším polstrováním a užším profilem pro jezdce i spolujezdce zajišťuje celkově vyšší komfort a lepší ergonomii. Potřebuješ sedlo níž nebo naopak výš? Model KTM 390 DUKE má standardní výšku sedla 820 mm, ale lze ji snadno snížit na 800 mm pomocí volitelného sedla KTM PowerParts.
04. ALL-IN AGILITY
Brzdy
KTM 390 DUKE spoléhá na 320mm přední brzdové kotouče s novými radiálními čtyřpístkovými třmeny. Nový design s sebou přináší větší kotouče, které přispívají k nižší provozní teplotě a brzdy zaujmou lepší odolností vůči vadnutí a také delší životností brzdových destiček. O krocení zadního kola se pak stará 240mm kotouč a dvoupístkový třmen, který nabízí tytéž výhody jako přední brzda. Ve standardu jsou k dispozici také funkce Cornering ABS a SUPERMOTO ABS.
Rám
Nový design využívá dvoudílnou konstrukci: zbrusu nový příhradový hlavní rám doplňuje podsedlový rám z tlakově odlévaného hliníku. Zadní tlumič zaujme excentrickým umístěním, které umožňuje použití většího airboxu a také snížení výšky sedla. Zároveň přispívá k agresivnímu postoji modelu DUKE. Rám však není jen designovým prvkem, jeho primárním účelem je přispívat k lepší dynamice motocyklu zvýšením torzní tuhosti, lepší agilitě a větší zpětné vazbě od podvozku.
Kyvná vidlice
Nově tvarovaná kyvná vidlice z litého hliníku představuje pevnou a odolnou platformu pro zadní odpružení. Přímý úchyt pro tlumič je nyní odsazen do strany, což přispívá k super závodnímu vzhledu. Rovněž tak vznikl dodatečný prostor pro nový tlumič výfuku, který zajišťuje výraznější charakter.
Vidlice
Vepředu pracuje 43mm vidlice WP APEX využívající otevřenou cartridge se 150 mm zdvihu a nastavitelnou kompresí i odskokem.
Zadní tlumič
Vzadu pak najdeš excentricky uchycený tlumič WP APEX Separate se zdvihem 60 mm, který zajišťuje zdvih zadního kola 150 mm. U tlumiče lze nastavit předpětí a také odskok pomocí klikacího kolečka s 5 polohami.
Kola a pneumatiky
Motocykly řady KTM DUKE se zaměřují na snížení hmotnosti tam, kde to má největší smysl, vývojáři se proto soustředili na snížení neodpružené hmotnosti pomocí lehkých ráfků kol obutých do pneumatik Michelin. Tím se zlepšila nejen celková ovladatelnost, ale také ochota stáčet se do zatáček a dochází k menšímu namáhání komponent, jako jsou osy a ložiska.
Detailní informace
Technické podrobnosti
Motor
- Krouticí moment 39 Nm
- Převodovka 6stupňová
- Kapacita baterie 8 Ah
- Chlazení Kapalinové chlazení
- Výkon v kW 33 kW
- Startér Elektrický startér
- Zdvih 64 mm
- Vrtání 89 mm
- CO2 emissions 79 g/km
- Stlačení 12.6
- Zdvihový objem 398.7 cm³
- EMS Bosch EMS s RBW
- Druh konstrukce 1válcový, 4dobý motor
- Fuel consumption 3.4 l/100 km
- Tvorba palivové směsi Bosch EFI (škrtící klapka 46 mm)
- Mazání Mokrá jímka
Podvozek
- Wheelbase 1357 mm
- Průměr kotouče přední brzdy 320 mm
- Průměr kotouče zadní brzdy 240 mm
- Přední brzda Čtyřpístkový radiální pevný brzdový třmen
- Řetěz 520 X-Ring
- Provedení rámu Ocelový mřížový rám, obalovaný práškem
- Přední odpružení WP APEX 43
- Seat height 820/800 mm
- Zdvih pérování (vpředu) 150 mm
- Zdvih pérování (vzadu) 150 mm
- Tyre dimensions (front/rear)