KTM 250 EXC-F 2025 CHAMPION EDITION

Celý popis

Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, info%z%ktmvlasim.cz

 

 

01. Příprava je základem úspěchu 

  

 

Nastavitelnost

Být READY TO RACE nikdy nebylo snazší. Modely KTM EXC 2025 jsou na obou kolech vybaveny odpružením, které lze snadno nastavovat bez použití nářadí. Vzadu se jedná o legendární a v závodech prověřený tlumič PDS, který jezdcům umožňuje ručně a během několika sekund nastavit pomalou i rychlou kompresi. Také přední vidlice je na dolním i horním konci nohou vybavena otočnými prvky, díky nimž je úprava nastavení stejně snadná jako otočit plynovou rukojetí.

 

 

Air box

Airbox je zkonstruován tak, aby zajišťoval maximální průtok vzduchu a minimalizoval průnik vody. Přesné tvary přívodního potrubí zabraňují deformacím vzduchu a chrání filtr. Specifický enduro ochranný kryt pod air boxem zabraňuje pronikání vody a nečistot od zadního kola. Filtr Twin Air a konstrukce klece filtru se vyznačují jednoduchým systémem montáže vylučujícím chybu, takže výměna filtru je snadná a rychlá. Díky tomu lze filtr vyměnit bez použití nářadí i na trati.

 

Palivová nádrž KTM

 

Palivová nádrž

Průhledná polyethylenová (XPE) palivová nádrž je poznávacím znakem enduro strojů KTM. Tyto nádrže jsou odolné jako tank! Procházejí testováním přímo při závodech, od GNCC až po nejnáročnější enduro podniky FIM. Přívod paliva zajišťují jednodílné palivové čerpadlo a filtr. Snadný přístup k filtru navíc výrazně usnadňuje jeho servis. Modernizované úchyty palivové nádrže nyní zajišťují nádrž pevněji v rámu a zároveň ho chrání před odíráním.

 

motocykl KTM EXC

 

Přepínač

Na pravé straně je to nový elegantnější přepínač start/stop a vlevo pak přepínač map, který jezdcům umožňuje volit mezi dvěma motorovými mapami – standardní výbava všech modelů CHAMPIONS EDITION.

 

 

motocykl KTM EXC

 

Grafika

Přesně jak se píše na obalu, stroje řady KTM CHAMPIONS EDITION čerpají inspiraci u našich vítězných modelů KTM Red Bull Factory Racing. Mají proto nezaměnitelný READY TO RACE vzhled – a kromě toho také využívají prémiové komponenty. Toto je volba šampionů.

 

 

02. Nejrychlejší motocykl

 

motocykl KTM EXC

 

Špičkové komponenty

STVOŘENO PRO ŠAMPIONY Každý model řady KTM EXC CHAMPIONS EDITION má ty nejlepší komponenty, což začíná už u okamžitě rozpoznatelné grafiky a oranžového žebrovaného sedla Factory. Oranžově eloxovaný přední rychloupínák a zadní rozeta Supersprox jsou příjemným bonusem. Výčet doplňují například oranžové chrániče rámu, šedé gripy ODI, poloplovoucí přední brzdový kotouč nebo plastová skluzná deska.

 

 

Motor
Kompaktní motor modelu KTM 250 EXC-F s hmotností pouhých 28,8 kg je technickým skvostem. Je známý svými vysokými otáčkami a inteligentní konstrukcí s nízkým třením, a proto poskytuje výkon při každém otočení plynového pedálu.

 

 

motocykl KTM EXC

 

Quickshifter

S funkcí Quickshifter můžeš řadit nahoru i bez spojky – Quickshifter je standardem u všech čtyřtaktních modelů KTM CHAMPIONS EDITION. Tato funkce pracuje tak, že na zlomek sekundy přeruší zapalování. Díky tomu je možné přeřadit na vyšší převodový stupeň i bez použití spojky, i když je škrticí klapka zcela otevřená. Technicky se jedná o senzor na řadicím bubnu, který zaznamenává tlak vyvíjený na páčku řazení a odesílá signál do jednotky ECU, která následně přeruší časování zapalování do doby, než je zařazen následující rychlostní stupeň. Funkci Quickshifter lze deaktivovat pomocí nového přepínače map a je aktivní pouze v rozsahu 2. a 6. rychlostního stupně.

 

motocykl KTM EXC

 

Kontrola trakce

Se systémem kontroly trakce je jízda na mokrém nebo bahnitém terénu mnohem jednodušší. Systém kontroly trakce analyzuje zásahy jezdce prostřednictvím plynové rukojeti a také rychlost zvyšování otáček motoru. Pokud otáčky vzrostou příliš rychle, systém EMS zaznamená ztrátu trakce a omezí výkon, který putuje na zadní kolo. Tak dokáže zajistit maximální trakci. Tuto funkci lze samozřejmě vypnout, aby měl jezdec naprostou kontrolu nad strojem.

 

 

INTELIGENTNĚJŠÍ ELEKTRONIKA

Offroad Control Unit neboli OCU umístěná pod sedlem nahrazuje všechny elektronické pojistky a relátka. Všechny výstupy jsou nepřetržitě řízeny v závislosti na signálech z regulátoru napětí a jednotky ECU. V případě výskytu nadproudu se výstupy dokážou samostatně deaktivovat. To umožňuje snadnou detekci chyb, protože stav každého výstupu je indikován červenou nebo zelenou LED kontrolkou. Díky tomu je diagnostika elektrických závad přímo na trailu velmi snadná. Stačí zvednout sedlo a máš jasno, aniž by ses musel hrabat v pojistkách.

 

motocykl KTM EXC

 

Volitelné motorové mapy

Přepínač map je standardní výbavou všech modelů KTM EXC CHAMPIONS EDITION. Snadno se ovládá a umožňuje přepínat mezi dvěma unikátními motorovými mapami. Mapa 1 je standardní nastavení, více lineární, s předvídatelným nástupem výkonu, zatímco mapa 2 je agresivnější, s výraznější odezvou na plyn a mnohem výbušnějším projevem motoru.

 

 

Akumulátor a kabeláž

Motocykl KTM 250 EXC-F CHAMPION EDITION je vybaven ověřeným a spolehlivým elektrickým startérem. Ten využívá velmi lehký 2Ah lithium-iontový startovací akumulátor a zajišťuje bezpečné a spolehlivé startování v každé situaci. Většina elektroinstalace je ukrytá pod sedlem a je k ní dobrý přístup.

 

motocykl KTM EXC

 

Ergonomie

Motocykly řady KTM EXC 2025 se vyznačují kontaktními body zaměřenými na jezdce. Zajišťují lepší kontakt kolen s motocyklem – zejména při stoji ve stupačkách – a také plochami s vyšší přilnavostí. Štíhlý profil sedla s vysoce přilnavým potahem zaručuje jezdci výjimečnou svobodu pohybu a kontrolu nad strojem. Nechybí ani plastové kryty zabraňující hromadění nečistot při jízdě za mokra nebo v bahně. Polyamidem zesílený hliníkový pomocný rám poskytuje jezdci bezkonkurenční spojení se strojem a zpětnou vazbu. Tvou jedinou starostí bude orientace v terénu před tebou.

 

 

Výfuk

Výfukový systém modelu KTM 250 EXC-F je navržen tak, aby poskytoval vysoký výkon a zároveň zachovával co nejnižší hmotnost. Dvoudílné hlavní potrubí je maximálně kompaktní a v zájmu centralizace hmotnosti a také ochrany před nástrahami terénu je vedeno v těsné blízkosti motoru. Koncový tlumič je krátký, kompaktní a vyrobený z lehkého hliníku. Zaujme prémiovou matně černou povrchovou úpravou.

 

 

03. Vše pod kontrolou 

  

 

Kola a pneumatiky

Motocykl KTM 250 EXC-F CHAMPION EDITION je vybaven pneumatikami MICHELIN Enduro, které zajišťují výjimečnou trakci díky inovativnímu designu dezénu, který se ideálně přizpůsobí písčitému, travnatému nebo blátivému povrchu stejně jako tvrdším terénním tratím.

 

motocykl KTM EXC

 

Rám

Motocykl KTM 250 EXC-F CHAMPION EDITION 2025 je specificky postaven tak, aby nabízel tuhost v podélném směru a má rám s leskle oranžovým práškovým lakováním. Ten jezdci poskytuje výjimečnou zpětnou vazbu, skvěle pohlcuje energii a přispívá ke stabilitě ve vysokých rychlostech. Podařilo se to díky přesunutí rotující hmotnosti v rámu a využití kovaného napojení hlavy řízení. Rovněž úchyty stupaček mají nový užší design, který minimalizuje riziko zachytávání. Jednodílný kovaný stojan zajistí, že po jízdě bude tvá enduro zbraň stát hrdě s hlavou vztyčenou.

 

motocykl KTM EXC

 

Pomocný rám

Extrémně lehký dvoudílný pomocný rám je vyrobený z hliníku vyztuženého polyamidem. Za pomoci technologie CFD byla vypočtena a optimalizována pevnost pomocného rámu, který se nyní podílí na výjimečné ovladatelnosti a zpětné vazbě jezdci. Tento kompaktní pomocný rám se rovněž vyznačuje schopností se v případě nárazu ohnout a zdeformovat místo toho, aby praskl. V pomocném rámu je plně integrována elektronika, která tak nepotřebuje žádné úchyty, držáky nebo zbytečné upevňovací přípravky.

 

 

Vidlice WP XACT využívající uzavřenou cartridge

48mm vidlice WP XACT využívající uzavřenou cartridge s optimalizovaným průtokem oleje se stará o rychlé a konzistentní tlumení. Tyto vidlice díky tomu zaručují bezkonkurenční výkon pro jezdce všech úrovní. Ochranné kroužky navíc poskytují ochranu proti vnikání nečistot do vidlice. A co je vůbec nejlepší – u všech vidlic lze nastavovat kompresi i odskok bez použití nářadí.

 

 

Zadní tlumič WP XACT

Charakteristickým znakem enduro strojů KTM zůstává zadní tlumič s technologií PDS. Výrazně zlepšuje anti-squat projev podvozku. Stále se jedná o to nejspolehlivější a nejsnáze servisovatelné řešení pro enduro závody. Kromě toho se o zadní odpružení stará lehký zadní tlumič WP XPLOR PDS. U modelu pro rok 2025 bylo modernizováno nastavení zadního tlumiče, což vedlo k lepšímu vyvážení tlaku v tlumiči. Tlumič nabízí konzistentní tlumení a díky otočným ovladačům je plně nastavitelný bez použití nářadí.

  


04. Udrží tě v sedle 

 

LED světlomet KTM

 

LED světlomet

Motocykly KTM EXC 2025 jsou vybaveny LED světlometem a maskou. Samotná maska nabízí lepší ochranu brýlí vidlice proti hromadění nečistot a nechybí ani gumové pásky pro pevné uchycení. Co je však ještě důležitější – LED světlomet má solidní svítivost. Jízda ve tmě tak bude zcela novým zážitkem.

 

 

Stabilita

Motocykly KTM EXC 2025 jsou pevné jako skála v jakékoli rychlosti. Vděčí za to přepracovanému a kovanému napojení hlavy řízení a CNC brýlím. Ty jsou vyrobeny z vysoce kvalitního hliníku a starají se nejen o optimální tuhost sloupku řízení, ale také o precizní vedení a souosost trubek vidlice a přesnou geometrii brýlí vidlice. Výsledkem je velmi citlivý a hladký chod vidlice – nemluvě o její neochvějné stabilitě v extrémně rychlých úsecích.

 

 

Detailní informace

Technické podrobnosti

Motor

  • Primary drive  24:72
  • Převodovka  6stupňová
  • Secondary gear ratio  14:52
  • Startér  Elektrický startér
  • Zdvih  48.5 mm
  • Vrtání  81 mm
  • Spojka  Vícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo
  • Stlačení  14.4
  • Zdvihový objem  249.92 cm³
  • EMS  Keihin EMS
  • Druh konstrukce  1válcový, 4dobý motor
  • Tvorba palivové směsi  Keihin EFI, throttle body 42 mm

Podvozek

  • Hmotnost (bez pohonných hmot)  106.5 kg
  • Kapacita nádrže (přibl.)  8.5 l
  • Wheelbase  1.489 mm
  • Průměr kotouče přední brzdy  260 mm
  • Průměr kotouče zadní brzdy  220 mm
  • Přední brzda  Kotoučová brzda
  • Zadní brzda  Kotoučová brzda
  • Řetěz  520 X-Ring
  • Provedení rámu  Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
  • Přední odpružení  WP XACT Closed Cartridge Ø 48 mm
  • Světlá výška  347 mm
  • Řídítka  Neken, hliník Ø 28/22 mm
  • Zadní odpružení  WP XPLOR shock absorber with PDS
  • Seat height  963 mm
  • Tlumič  Hliník
  • Úhel hlavy řízení  63.9 °
  • Druh konstrukce zadní vzpěry rámu  Aluminum-reinforced polyamide
  • Zdvih pérování (vpředu)  300 mm
  • Zdvih pérování (vzadu)  310 mm
  • Tyre dimensions (front/rear)  90/90; 140/80
  • Wheels  1.60 x 21"; 2.15 x 18"
  • Wheelbase  1.489 ± 10 mm

Videa

Mohlo by se Vám líbit:

KTM 350 EXC-F 2025 CHAMPION EDITION -9%
novinka akce
288 000 316 100
 
KTM 450 EXC-F 2025 CHAMPION EDITION -9%
novinka akce
295 000 324 800
 
KTM 500 EXC-F 2025 CHAMPION EDITION -9%
novinka akce
299 000 329 700