KTM 250 EXC 2025

Celý popis

Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, info%z%ktmvlasim.cz

 

 

Příprava je základem úspěchu

 

01. Příprava je základem úspěchu

  

motocykl KTM EXC

Přepínač

Pro rok 2025 bude celá Enduro řada KTM vybavena novým a snadno použitelným přepínačem na řídítkách. Na pravé straně je to nový elegantnější přepínač start/stop a vlevo pak volitelný přepínač map, který jezdcům umožňuje volit mezi dvěma motorovými mapami.

  

zadní tlumič WP

 

Nastavitelnost

Být READY TO RACE nikdy nebylo snazší. Řada KTM EXC se může pochlubit beznástrojovým odpružením na obou kolech. Vzadu se jedná o legendární a v závodech prověřený tlumič PDS, který jezdcům umožňuje ručně a během několika sekund nastavit pomalou i rychlou kompresi. Také přední vidlice je na dolním i horním konci nohou vybavena otočnými prvky, díky nimž je úprava nastavení stejně snadná jako otočit plynovou rukojetí.

  

  

Filtr box KTM

 

Air box

Airbox je zkonstruován tak, aby zajišťoval maximální průtok vzduchu a minimalizoval průnik vody. Přesné tvary přívodního potrubí zabraňují deformacím vzduchu a chrání filtr. Specifický enduro ochranný kryt pod air boxem zabraňuje pronikání vody a nečistot od zadního kola. Filtr Twin Air a konstrukce klece filtru se vyznačují jednoduchým systémem montáže vylučujícím chybu, takže výměna filtru je snadná a rychlá. Díky tomu lze filtr vyměnit bez použití nářadí i na trati.

  

Palivová nádrž KTM

Palivová nádrž

Průhledná polyethylenová (XPE) palivová nádrž je poznávacím znakem enduro strojů KTM. Tyto nádrže jsou odolné jako tank! Procházejí testováním přímo při závodech, od GNCC až po nejnáročnější enduro podniky FIM. Přívod paliva zajišťují jednodílné palivové čerpadlo a filtr. Snadný přístup k filtru navíc výrazně usnadňuje jeho servis. Modernizované úchyty palivové nádrže nyní zajišťují nádrž pevněji v rámu a zároveň ho chrání před odíráním.

   

Nejrychlejší kolo

 

02. Nejrychlejší motocykl

  

Výfuk KTM EXC

Výfuk

Šťavnatý zvukový projev! Zásluhou kompaktního motoru KTM 250 EXC je sběrné potrubí navrženo s ohledem na vyšší světlou výšku, proto nehrozí jeho poškození při jízdě přes velké kořeny, v hlubokých kolejích nebo v kamenitém stoupání. Tlumič výfuku je vyroben z lehkého hliníku.

  

motor KTM EXC

Motor

Dvoutaktní motor o objemu 250 cm3 již dlouho představuje ideální kombinaci vysokého výkonu a nízké hmotnosti. Tento lehký motor s hmotností pouhých 24,8 kg nabízí vyšší točivý moment než kterýkoli z předchozích dvoutaktů o objemu 250 cm3, aniž by přišel o svůj typický charakter. Motor KTM 250 EXC představuje nový standard v konkurenční třídě Enduro E1.

  

motocykl KTM EXC

Throttle Body Injection

​Dvoutaktní​enduro ​stroje ​KTM ​využívají​ elektronicky řízenou​ technologii Throttle Body Injection​ neboli TBI. Jednotka ECU​​ v kombinaci s 39mm tělesem škrticí klapky Keihin​ nepřetržitě analyzuje ​teplotu vody, teplotu vzduchu, tlak okolního vzduchu i tlak v klikové skříni, ​otáčky motoru a polohu škrticí klapky. Na základě těchto hodnot pak vypočítává optimální složení palivové směsi tak, aby byla jízda co nejhladší a přísun výkonu co nejkonzistentnější i v těch nejnáročnějších enduro podmínkách.

  

Elektronika KTM

Offroad Control Unit

Offroad Control Unit neboli OCU umístěná pod sedlem nahrazuje všechny elektronické pojistky a relátka. Všechny výstupy jsou nepřetržitě řízeny v závislosti na signálech z regulátoru napětí a jednotky ECU. V případě výskytu nadproudu se výstupy dokážou samostatně deaktivovat. To umožňuje snadnou detekci chyb, protože stav každého výstupu je indikován červenou nebo zelenou LED kontrolkou. Díky tomu je diagnostika elektrických závad přímo na trailu velmi snadná. Stačí zvednout sedlo a máš jasno, aniž by ses musel hrabat v pojistkách.

  

motocykl KTM EXC

Volitelné motorové mapy

Přepínač map je k dispozici u všech modelů KTM EXC jako součást volitelné výbavy. Snadno se ovládá a umožňuje přepínat mezi dvěma unikátními motorovými mapami. Mapa 1 je standardní nastavení, více lineární, s předvídatelným nástupem výkonu, zatímco mapa 2 je agresivnější, s výraznější odezvou na plyn a mnohem výbušnějším projevem motoru.

  

baterie KTM

Akumulátor a kabeláž

Stejně jako ostatní dvoutaktní modely EXC je i motocykl KTM 250 EXC vybaven ověřeným a spolehlivým elektrickým startérem. Ten využívá velmi lehký 2Ah lithium-iontový startovací akumulátor a zajišťuje bezpečné a spolehlivé startování v každé situaci. Většina elektroinstalace je ukrytá pod sedlem a je k ní dobrý přístup.

  

motocykl KTM EXC

Ergonomie

Motocykly řady KTM EXC se vyznačují kontaktními body zaměřenými na jezdce. Zajišťují lepší kontakt kolen s motocyklem – zejména při stoji ve stupačkách – a také plochami s vyšší přilnavostí. Štíhlý profil sedla s vysoce přilnavým potahem zaručuje jezdci výjimečnou svobodu pohybu a kontrolu nad strojem. Nechybí ani plastové kryty zabraňující hromadění nečistot při jízdě za mokra nebo v bahně. Polyamidem zesílený hliníkový pomocný rám poskytuje jezdci bezkonkurenční spojení se strojem a zpětnou vazbu. Tvou jedinou starostí bude orientace v terénu před tebou.

   

Vše pod kontrolou

 

03. Vše pod kontrolou

  

motocykl KTM EXC

Kola a pneumatiky

Motocykl KTM 250 EXC je vybaven sadou vysokopevnostních litých kol GIANT s CNC náboji a hliníkovými nipply. Pneumatiky Maxxis MaxxEnduro zaručují výjimečnou trakci za všech podmínek.

  

 

motocykl KTM EXC

Rám

Motocykly KTM řady EXC mají nový rám s černým práškovým lakováním. Ten jezdci poskytuje výjimečnou zpětnou vazbu, skvěle pohlcuje energii a přispívá ke stabilitě ve vysokých rychlostech. Podařilo se to díky přesunutí rotující hmotnosti v rámu a využití kovaného napojení hlavy řízení. Nové paralelní úchyty rámu rovněž zvyšují jeho tuhost. Úchyty stupaček se přesunuly blíže ke středu stroje, čímž došlo k zeštíhlení motocyklu. Kompletně přepracovaný jednodílný kovaný stojan zajistí, že po jízdě bude tvá enduro zbraň stát hrdě s hlavou vztyčenou.

  

motocykl KTM EXC

Pomocný rám

Extrémně lehký dvoudílný pomocný rám je vyrobený z hliníku vyztuženého polyamidem. Za pomoci technologie CFD byla vypočtena a optimalizována pevnost pomocného rámu, který se nyní podílí na výjimečné ovladatelnosti a zpětné vazbě jezdci. Tento kompaktní pomocný rám se rovněž vyznačuje schopností se v případě nárazu ohnout a zdeformovat místo toho, aby praskl. V pomocném rámu je plně integrována elektronika, která tak nepotřebuje žádné úchyty, držáky nebo zbytečné upevňovací přípravky.

  

Vidlice WP KTM

 

Vidlice WP XACT využívající uzavřenou cartridge

48mm vidlice WP XACT využívající uzavřenou cartridge s optimalizovaným průtokem oleje se stará o rychlé a konzistentní tlumení. Tyto vidlice díky tomu zaručují bezkonkurenční výkon pro jezdce všech úrovní. Ochranné kroužky navíc poskytují ochranu proti vnikání nečistot do vidlice. A co je vůbec nejlepší – u všech vidlic lze nastavovat kompresi i odskok bez použití nářadí.

  

zadní tlumič WP

Zadní tlumič WP XACT

Charakteristickým znakem enduro strojů KTM zůstává zadní tlumič s technologií PDS. Výrazně zlepšuje anti-squat projev podvozku. Stále se jedná o to nejspolehlivější a nejsnáze servisovatelné řešení pro enduro závody. Kromě toho se o zadní odpružení stará lehký zadní tlumič WP XPLOR PDS. U modelu pro rok 2025 bylo modernizováno nastavení zadního tlumiče, což vedlo k lepšímu vyvážení tlaku v tlumiči. Tlumič nabízí konzistentní tlumení a díky otočným ovladačům je plně nastavitelný bez použití nářadí.

   

Udrží tě v sedle

 

04. Udrží tě v sedle

  

LED světlomet KTM

LED světlomet

Motocykly KTM EXC jsou vybaveny LED světlometem a maskou. Samotná maska nabízí ochranu brýlí vidlice proti hromadění nečistot a nechybí ani gumové pásky pro pevné uchycení. Co je však ještě důležitější – LED světlomet má solidní svítivost. Jízda ve tmě tak bude zcela novým zážitkem.

  

Vidlice WP KTM

Stabilita

Řada KTM EXC si zachovává stabilitu při jakékoli rychlosti díky kovanému spojení hlavy řízení a trojitým třmenům, které jezdci poskytují pocit jistoty. Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního hliníku a nabízejí pružnější představec řízení, přesné vyrovnání trubek vidlice a přesnou geometrii svorek vidlice. Tato konfigurace zajišťuje vysoce citlivou a plynulou odezvu vidlice a neochvějnou stabilitu během ultrarychlých jízd v rovinkách.

 


 

 

Detailní informace

TECHNICKÉ PODROBNOSTI

MOTOR

  • PRIMARY DRIVE  26:72
  • PŘEVODOVKA  6stupňová
  • SECONDARY GEAR RATIO  14:45
  • STARTÉR  Elektrický startér
  • ZDVIH  72 mm
  • VRTÁNÍ  66.4 mm
  • SPOJKA  Vícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo
  • ZDVIHOVÝ OBJEM  249 cm³
  • EMS  Vitesco Technologies EMS
  • DRUH KONSTRUKCE  1válcový, 2dobý motor
  • TVORBA PALIVOVÉ SMĚSI  Keihin EFI, throttle body 39 mm

PODVOZEK

  • HMOTNOST (BEZ POHONNÝCH HMOT)  104.6 kg
  • KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.)  9 l
  • WHEELBASE  1.489 mm
  • PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY  260 mm
  • PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY  220 mm
  • PŘEDNÍ BRZDA  Kotoučová brzda
  • ZADNÍ BRZDA  Kotoučová brzda
  • ŘETĚZ  520 X-Ring
  • PROVEDENÍ RÁMU  Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
  • PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ  WP XACT-USD, Ø 48 mm
  • SVĚTLÁ VÝŠKA  347 mm
  • ŘÍDÍTKA  Neken, hliník Ø 28/22 mm
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ  WP XPLOR shock absorber with PDS
  • SEAT HEIGHT  963 mm
  • TLUMIČ  Hliník
  • ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ  63.9 °
  • DRUH KONSTRUKCE ZADNÍ VZPĚRY RÁMU  Aluminum-reinforced polyamide
  • ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU)  300 mm
  • ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU)  310 mm
  • TYRE DIMENSIONS (FRONT/REAR)  90/90; 140/80
  • WHEELS  1.60 x 21"; 2.15 x 18"

Mohlo by se Vám líbit:

KTM 125 XC-W 2025 -8%
akce
232 000 251 500
 
KTM 150 EXC 2025 -8%
akce
237 000 257 700
 
KTM 300 EXC 2025 -9%
akce
265 000 290 600