KTM 250 EXC 2025 CHAMPION EDITION

Celý popis

Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, info%z%ktmvlasim.cz

01. Příprava je základem úspěchu 

 

motocykl KTM 250 EXC

ZNÁŠ Z NEJVYŠŠÍCH PŘÍČEK STUPŇŮ VÍTĚZŮ

Grafika
Přesně jak se píše na obalu, stroje řady KTM CHAMPIONS EDITION 2025 čerpají inspiraci u našich vítězných modelů KTM Red Bull Factory Racing. Mají proto nezaměnitelný READY TO RACE vzhled – a kromě toho také využívají prémiové komponenty. Toto je volba šampionů.

 

zadní tlumič WP

Nastavitelnost

Být READY TO RACE nikdy nebylo snazší. Modely KTM EXC 2025 jsou na obou kolech vybaveny odpružením, které lze snadno nastavovat bez použití nářadí. Vzadu se jedná o legendární a v závodech prověřený tlumič PDS, který jezdcům umožňuje ručně a během několika sekund nastavit pomalou i rychlou kompresi. Také přední vidlice je na dolním i horním konci nohou vybavena otočnými prvky, díky nimž je úprava nastavení stejně snadná jako otočit plynovou rukojetí.

 

Filtr box KTM

Air box

Airbox je zkonstruován tak, aby zajišťoval maximální průtok vzduchu a minimalizoval průnik vody. Přesné tvary přívodního potrubí zabraňují deformacím vzduchu a chrání filtr. Specifický enduro ochranný kryt pod air boxem zabraňuje pronikání vody a nečistot od zadního kola. Filtr Twin Air a konstrukce klece filtru se vyznačují jednoduchým systémem montáže vylučujícím chybu, takže výměna filtru je snadná a rychlá. Díky tomu lze filtr vyměnit bez použití nářadí i na trati.

 

Palivová nádrž KTM

Palivová nádrž

Průhledná polyethylenová (XPE) palivová nádrž je poznávacím znakem enduro strojů KTM. Tyto nádrže jsou odolné jako tank! Procházejí testováním přímo při závodech, od GNCC až po nejnáročnější enduro podniky FIM. Přívod paliva zajišťují jednodílné palivové čerpadlo a filtr. Snadný přístup k filtru navíc výrazně usnadňuje jeho servis. Modernizované úchyty palivové nádrže nyní zajišťují nádrž pevněji v rámu a zároveň ho chrání před odíráním.

 

motocykl KTM 250 EXC

Přepínač

Na pravé straně je to nový elegantnější přepínač start/stop a vlevo pak přepínač map, který jezdcům umožňuje volit mezi dvěma motorovými mapami – standardní výbava všech modelů KTM EXC CHAMPIONS EDITION.

 

 

02. Nejrychlejší motocykl

  

motocykl KTM 250 EXC

STVOŘENO PRO ŠAMPIONY

Špičkové komponenty

Každý model řady KTM EXC CHAMPIONS EDITION má ty nejlepší komponenty, což začíná už u okamžitě rozpoznatelné grafiky a oranžového žebrovaného sedla Factory. Oranžově eloxovaný přední rychloupínák a zadní rozeta Supersprox jsou příjemným bonusem. Výčet doplňují například oranžové chrániče rámu, šedé gripy ODI, poloplovoucí přední brzdový kotouč nebo plastová skluzná deska.

 

motor KTM 250 EXC

Motor

Dvoutaktní motor o objemu 250 cm3 je nejen doplněním kategorie E2 Enduro, ale také představuje ideální volbu pro enduro jezdce, kteří chtějí maximální výkon a krouťák a zároveň co nejnižší hmotnost. O důvod víc, proč motor motocyklu KTM 300 EXC stanovuje nová měřítka v konkurencí nabité třídě Enduro E3 i v náročných enduro závodech po celém světě.

 

  

motocykl KTM 250 EXC

Throttle Body Injection

​Zapomeň na TPI. Dvoutaktní enduro stroje KTM ​2025 využívají zcela novou elektronicky řízenou technologii Throttle Body Injection​ neboli TBI. Jednotka ECU​​ v kombinaci s novým 39mm tělesem škrticí klapky Keihin​ nepřetržitě analyzuje ​teplotu vody, teplotu vzduchu, tlak okolního vzduchu i tlak v klikové skříni, ​otáčky motoru a polohu škrticí klapky. Na základě těchto hodnot pak vypočítává optimální složení palivové směsi tak, aby byla jízda co nejhladší a přísun výkonu co nejkonzistentnější i v těch nejnáročnějších enduro podmínkách.

 

Elektronika KTM

SMARTER ELECTRONICS

Offroad Control Unit

Offroad Control Unit neboli OCU umístěná pod sedlem nahrazuje všechny elektronické pojistky a relátka. Všechny výstupy jsou nepřetržitě řízeny v závislosti na signálech z regulátoru napětí a jednotky ECU. V případě výskytu nadproudu se výstupy dokážou samostatně deaktivovat. To umožňuje snadnou detekci chyb, protože stav každého výstupu je indikován červenou nebo zelenou LED kontrolkou. Díky tomu je diagnostika elektrických závad přímo na trailu velmi snadná. Stačí zvednout sedlo a máš jasno, aniž by ses musel hrabat v pojistkách.

 

 

motor KTM 250 EXC

Volitelné motorové mapy

Přepínač map je standardní výbavou všech modelů KTM EXC CHAMPIONS EDITION. Snadno se ovládá a umožňuje přepínat mezi dvěma unikátními motorovými mapami. Mapa 1 je standardní nastavení, více lineární, s předvídatelným nástupem výkonu, zatímco mapa 2 je agresivnější, s výraznější odezvou na plyn a mnohem výbušnějším projevem motoru.

 

 

baterie KTM

Akumulátor a kabeláž

Stejně jako ostatní dvoutaktní modely KTM EXC je i motocykl KTM 250 EXC CHAMPION EDITION vybaven ověřeným a spolehlivým elektrickým startérem. Ten využívá velmi lehký 2Ah lithium-iontový startovací akumulátor a zajišťuje bezpečné a spolehlivé startování v každé situaci. Většina elektroinstalace je ukrytá pod sedlem a je k ní dobrý přístup.

 

 

motocykl KTM 250 EXC

Ergonomie

Motocykly řady KTM EXC 2025 se vyznačují kontaktními body zaměřenými na jezdce. Zajišťují lepší kontakt kolen s motocyklem – zejména při stoji ve stupačkách – a také plochami s vyšší přilnavostí. Štíhlý profil sedla s vysoce přilnavým potahem zaručuje jezdci výjimečnou svobodu pohybu a kontrolu nad strojem. Nechybí ani plastové kryty zabraňující hromadění nečistot při jízdě za mokra nebo v bahně. Polyamidem zesílený hliníkový pomocný rám poskytuje jezdci bezkonkurenční spojení se strojem a zpětnou vazbu. Tvou jedinou starostí bude orientace v terénu před tebou. 

 

Výfuk KTM EXC

Výfuk

Šťavnatý zvukový projev! Zásluhou kompaktního motoru KTM 250 EXC je sběrné potrubí navrženo s ohledem na vyšší světlou výšku, proto nehrozí jeho poškození při jízdě přes velké kořeny, v hlubokých kolejích nebo v kamenitém stoupání. Tlumič výfuku je vyroben z lehkého hliníku.

 

 

03. Vše pod kontrolou 

 

Kolo KTM

Kola a pneumatiky

Motocykl KTM 250 EXC CHAMPION EDITION je vybaven pneumatikami MICHELIN Enduro, které zajišťují výjimečnou trakci díky inovativnímu designu dezénu, který se ideálně přizpůsobí písčitému, travnatému nebo blátivému povrchu stejně jako tvrdším terénním tratím.

 

 

motocykl KTM 250 EXC

Rám

Motocykl KTM 250 EXC CHAMPION EDITION je specificky postaven tak, aby nabízel tuhost v podélném směru a má rám s leskle oranžovým práškovým lakováním. Ten jezdci poskytuje výjimečnou zpětnou vazbu, skvěle pohlcuje energii a přispívá ke stabilitě ve vysokých rychlostech. Podařilo se to díky přesunutí rotující hmotnosti v rámu a využití kovaného napojení hlavy řízení. Rovněž úchyty stupaček mají nový užší design, který minimalizuje riziko zachytávání. Jednodílný kovaný stojan zajistí, že po jízdě bude tvá enduro zbraň stát hrdě s hlavou vztyčenou.

 

motocykl KTM EXC

Pomocný rám

Extrémně lehký dvoudílný pomocný rám je vyrobený z hliníku vyztuženého polyamidem. Za pomoci technologie CFD byla vypočtena a optimalizována pevnost pomocného rámu, který se nyní podílí na výjimečné ovladatelnosti a zpětné vazbě jezdci. Tento kompaktní pomocný rám se rovněž vyznačuje schopností se v případě nárazu ohnout a zdeformovat místo toho, aby praskl. V pomocném rámu je plně integrována elektronika, která tak nepotřebuje žádné úchyty, držáky nebo zbytečné upevňovací přípravky.

 

Vidlice WP KTM

Vidlice WP XACT využívající uzavřenou cartridge

48mm vidlice WP XACT využívající uzavřenou cartridge s optimalizovaným průtokem oleje se stará o rychlé a konzistentní tlumení. Tyto vidlice díky tomu zaručují bezkonkurenční výkon pro jezdce všech úrovní. Ochranné kroužky navíc poskytují ochranu proti vnikání nečistot do vidlice. A co je vůbec nejlepší – u všech vidlic lze nastavovat kompresi i odskok bez použití nářadí.

 

 

zadní tlumič WP

Zadní tlumič WP XACT

Charakteristickým znakem enduro strojů KTM zůstává zadní tlumič s technologií PDS. Výrazně zlepšuje anti-squat projev podvozku. Stále se jedná o to nejspolehlivější a nejsnáze servisovatelné řešení pro enduro závody. Kromě toho se o zadní odpružení stará lehký zadní tlumič WP XPLOR PDS. Zadní tlumič dostal pro modelový rok 2025 nové nastavení, které se projevuje lepším vyvážením tlaků tlumiče. Tlumič nabízí konzistentní tlumení a díky otočným ovladačům je plně nastavitelný bez použití nářadí.

04. Udrží tě v sedle 

 

LED světlomet KTM

LED světlomet

Motocykly KTM EXC 2025 jsou vybaveny LED světlometem a maskou. Samotná maska nabízí lepší ochranu brýlí vidlice proti hromadění nečistot a nechybí ani gumové pásky pro pevné uchycení. Co je však ještě důležitější – LED světlomet má solidní svítivost. Jízda ve tmě tak bude zcela novým zážitkem.

 

 

Vidlice WP KTM

Stabilita

Motocykly KTM EXC 2025 jsou pevné jako skála v jakékoli rychlosti. Vděčí za to přepracovanému a kovanému napojení hlavy řízení a CNC brýlím. Ty jsou vyrobeny z vysoce kvalitního hliníku a starají se nejen o optimální tuhost sloupku řízení, ale také o precizní vedení a souosost trubek vidlice a přesnou geometrii brýlí vidlice. Výsledkem je velmi citlivý a hladký chod vidlice – nemluvě o její neochvějné stabilitě v extrémně rychlých úsecích.

 

Detailní informace

Technické podrobnosti

Motor

  • Primary drive  26:72
  • Převodovka  6stupňová
  • Secondary gear ratio  14:45
  • Startér  Elektrický startér
  • Zdvih  72 mm
  • Vrtání  66.4 mm
  • Spojka  Vícekotoučová mokrá spojka DDS, hydraulika Brembo
  • Zdvihový objem  249 cm³
  • EMS  Vitesco Technologies EMS
  • Druh konstrukce  1válcový, 2dobý motor
  • Tvorba palivové směsi  Keihin EFI, throttle body 39 mm

Podvozek

  • Hmotnost (bez pohonných hmot)  104.9 kg
  • Kapacita nádrže (přibl.)  9 l
  • Wheelbase  1.489 mm
  • Průměr kotouče přední brzdy  260 mm
  • Průměr kotouče zadní brzdy  220 mm
  • Přední brzda  Kotoučová brzda
  • Zadní brzda  Kotoučová brzda
  • Řetěz  520 X-Ring
  • Provedení rámu  Centrální dvojitý kolébkový z oceli 25CrMo4
  • Přední odpružení  WP XACT Closed Cartridge Ø 48 mm
  • Světlá výška  347 mm
  • Řídítka  Neken, hliník Ø 28/22 mm
  • Zadní odpružení  WP XPLOR shock absorber with PDS
  • Seat height  963 mm
  • Tlumič  Hliník
  • Úhel hlavy řízení  63.9 °
  • Druh konstrukce zadní vzpěry rámu  Aluminum-reinforced polyamide
  • Zdvih pérování (vpředu)  300 mm
  • Zdvih pérování (vzadu)  310 mm
  • Tyre dimensions (front/rear)  90/90; 140/80
  • Wheels  1.60 x 21"; 2.15 x 18"
  • Wheelbase  1.489 ± 10 mm

Videa

Mohlo by se Vám líbit:

KTM 300 EXC 2025 CHAMPION EDITION -9%
novinka akce
275 000 301 400