Celý popis
Možnost vyzkoušení motocyklu, máme ho jako předváděcí v naší půjčovně na www.pujcovnaktm.cz
-
Při koupi motocyklu získáte stálou zákaznickou kartu s 10% až 15% slevou na nákup zboží a doplňků v naší prodejně.
-
Kompletní sortiment náhradních dílů, doplňků a oblečení KTM www.ktm-shop.cz
-
Jsme autorizovaný prodejce motocyklů KTM více na www.ktmvlasim.cz
-
Kontakt: Radek Kuklík 602 712 416, info%z%ktmvlasim.cz
01. HIDDEN DRAGON
LED světlomet
Nový LED světlomet dodává KTM 1390 SUPER DUKE R EVO ještě naštvanější výraz a dokáže proměnit noc v den. Typická světla denního svícení se automaticky přizpůsobují okolnímu osvětlení. Automatické potkávací světlo zůstává aktivní ještě několik sekund po vypnutí motoru a při zapnutí zobrazí uvítací animaci – to je jasné varování.
Nastavitelnost
Když se snažíš ochočit takovou BEASTii, jako je KTM 1390 SUPER DUKE R EVO, možnost precizního nastavení je naprosto klíčová. Plně nastavitelné jsou nejen páčky spojky a brzdy, jezdci mají také možnost obráceného řazení nebo si mohou nastavit zdvih řadicí páčky.
Barevné provedení a grafika
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2024 se na své cestě vstříc budoucnosti ohlíží i do minulosti, nové barvy jsou proto poctou modelům THE BEAST, které přišly před ním. Vychází z 30leté pokrevní linie a ikonické oranžové provedení navazuje na barvy prapředka KTM 990 SUPER DUKE z roku 2005.
Kapotáž
Když jsi nahý, nemáš co skrývat. KTM 1390 SUPER DUKE R EVO pozvedává kompaktnost na zcela novou úroveň. Je nižší, naštvanější a svalnatější. KTM 1390 SUPER DUKE R EVO zaujme novým designem nádrže, novými aerodynamickými winglety a LED světlometem, který je jako oko predátora se ztepilejším a agresivnějším vzhledem.
02. ON THE HUNT
TFT displej a konektivita
TFT přístrojový panel má úhlopříčku 5″ a je krytý lepeným sklem. Zaujme nejnovější grafikou, informacemi a softwarem, takže je rychlejší, přehlednější a poskytuje jezdcům rychlejší přístup k různým funkcím motocyklu jen na pár kliknutí. TFT displej dokáže spolupracovat také s volitelnou technologií KTMConnect, díky níž můžeš připojit svůj smartphone k přístrojovému panelu a využívat navigaci, přehrávání audia a funkce telefonu. K nabíjení svého chytrého zařízení můžeš využít konektor USB-C.
Motor
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO spoléhá na nejnovější modernizovaný vidlicový dvouválec LC8, který nabízí masivní krouťák, vysoký výkon a je to po všech stránkách BEASTie. Motocykl KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je READY TO RACE střela s homologací EURO 5+. Vzhledem k hmotnosti 201 kg, výkonu 190 k a točivému momentu 145 Nm má poměr hmotnosti a výkonu téměř 1 : 1. Tahle mašina nejezdí po povrchu zeměkoule, ona s ní otáčí kolem její osy.
Sání vzduchu
Díky přepracovanému systému sání, nasávacích otvorů a novému airboxu se dokáže KTM 1390 SUPER DUKE R EVO nadechnout skutečně BEASTiálním způsobem. Kapacita airboxu je přibližně 10 l, takže při svižné jízdě hltá kyslík jako gepard v běhu. Konstrukce airboxu usnadňuje údržbu, pokud by to někdy bylo potřeba.
Jízdní režimy
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO nabízí pět konfigurovatelných jízdních režimů, díky nimž je předurčen k nadvládě. Výchozí režim STREET poskytuje plný výkon, kontrolu trakce a omezenou možnost přizvednout přední kolo, včetně přirozené odezvy na plyn. V režimu SPORT se odezva na plyn přiostří a mašina ti dovolí i nějaký ten prokluz zadního kola. Od režimu RAIN můžeš čekat to, co jeho název a určení napovídají, tedy maximální kontrolu trakce a výkon snížený na 130 k. Volitelné režimy PERFORMANCE a TRACK dokážou vystřelit KTM 1390 SUPER DUKE R EVO do zcela nové dimenze, nabízejí ještě větší možnosti přizpůsobení a udělají z tohoto stroje opravdový superbike.
Režim Track
Jestli máš dost odvahy a aktivuješ režim TRACK, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO se změní ze řvoucího silničního kámoše v ostrou střelu na okruhy. Čitelnost TFT displeje se zlepšila, ikony a důležité údaje jsou nyní větší a žádné nepotřebné údaje se nezobrazují. Jezdci mohou na displeji aktivovat a deaktivovat funkci Anti-wheelie a nechybí ani funkce Launch Control, která zajistí dokonale načasované starty. V tomto režimu přirozeně nejsou k dispozici vychytávky jako tempomat nebo KTMconnect, protože režim TRACK není určen na projížďky.
Telemetrická data a funkce Lap Timer
Ve volitelném režimu TRACK se naopak zobrazují telemetrická data. Jezdci zde najdou hodnoty úhlu náklonu, přetížení nebo novou funkci pro měření časů na kolo. V režimu TRACK se na displeji zobrazuje funkce Lap Timer, přičemž jezdec může měření času spustit nebo zastavit jednoduše pomocí tlačítka dálkových světel.
03. FUEL AND FUNCTION
Nádrž
Kapacita nádrže modelu KTM 1390 SUPER DUKE R EVO činí 17,5 l, což je o 1,5 l více než u předchůdce. Dojezd téhle BEAST dosahuje až 300 km. Dodatečné winglety zvyšují přítlak a zabraňují zvedání předního kola. A je také chytrá – obsahuje typické KTM víčko nádrže RACE ON umožňující doplnění paliva bez použití klíčku.
Ergonomie
Řeči stranou. KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je 100% hardcore výkonná mašina. Proto je také její ergonomie podřízena sportovní jízdě. Nádrž se směrem ke stranám mírně zužuje, což poskytuje lepší oporu při brzdění a také lepší kontakt s koleny. Mírně snížená řídítka poskytují lepší kontrolu a zároveň zachovávají komfort.
Sedlo
Motocykl KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je zaměřen na výkon, ale zůstává dostatečně komfortní i pro každodenní ježdění. Jedná se o běžně použitelný silniční stroj, který se dokáže v mžiku změnit v okruhové náčiní. Jeho sedlo je proto vyrobeno tak, aby bylo použitelné ve všech situacích. Výška sedla 834 mm je ideální pro agresivní jízdu na okruhu, ale zároveň dostatečně nízká pro pohodlné nastupování a jízdní komfort. Nezapomnělo se ani na místo pro spolujezdce, které je stejně tak pohodlné při delších jízdách.
Nádrž
Kapacita nádrže modelu KTM 1390 SUPER DUKE R EVO činí 17,5 l, což je o 1,5 l více než u předchůdce. Dojezd téhle BEAST dosahuje až 300 km. Dodatečné winglety zvyšují přítlak a zabraňují zvedání předního kola. A je také chytrá – obsahuje typické KTM víčko nádrže RACE ON umožňující doplnění paliva bez použití klíčku.
Ergonomie
Řeči stranou. KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je 100% hardcore výkonná mašina. Proto je také její ergonomie podřízena sportovní jízdě. Nádrž se směrem ke stranám mírně zužuje, což poskytuje lepší oporu při brzdění a také lepší kontakt s koleny. Mírně snížená řídítka poskytují lepší kontrolu a zároveň zachovávají komfort.
04. Control of the motorcycle
Brzdy
Takový výkon vyžaduje také adekvátně výkonné brzdy. Vepředu odvádí svou práci čtyřpístkové brzdy Brembo Stylema s monoblokovými třmeny, kterým sekunduje radiální hlavní brzdový válec BREMBO MCS, který umožňuje variabilní změnu vzdálenosti a tuhosti brzd. Tato kombinace je zárukou dokonalé kontroly a maximálního brzdného výkonu. Přední třmeny se zakusují do dvojice 320mm plovoucích kotoučů, zadní pak spoléhají na dvoupístkový plovoucí třmen v kombinaci se 240mm kotoučem. Spojka má nyní navíc stejné provedení jako brzdové komponenty. Zcela nový spojkový válec Brembo využívá samoodvzdušňovací systém, díky čemuž hydraulický systém nevyžaduje odvzdušňování.
Rám
Rám prošel několika menšími změnami s ohledem na modernizovaný motor, převodovku a větší palivovou nádrž. Model KTM 1390 SUPER DUKE R EVO vyniká extrémní přesností, protože motor v jeho rámu funguje jako prvek zvyšující torzní tuhost. To přispívá k přirozené a sebevědomé jízdní poloze, která ti umožní mnohem rychlejší jízdu. Toho bylo dosaženo maximalizací zpětné vazby podvozku a přední pneumatiky. Zásluhu na optimální tuhosti a hmotnosti mají rovněž tenkostěnné trubky s větším průměrem.
Poloaktivní odpružení 3. generace
Model KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je vybaven nejnovější generací poloaktivního odpružení WP Semi-Active Technology (SAT). Tento systém představuje nejpokročilejší systém odpružení na trhu. Využívá elektronicky řízené ventily pro variabilní tlumení, a zajišťuje tak bohaté možnosti ručního nebo automatického nastavení – od maximálně komfortního nastavení při jízdě po běžné silnici až po extrémní tuhost při jízdě na okruhu.
SAT vidlice
Tato třetí generace poloaktivního odpružení a vidlice využívající otevřenou cartridge pozvedávají KTM 1390 SUPER DUKE R EVO na zcela novou úroveň. Cílem bylo poskytnout přesnější a konzistentnější tlumení na drobných nerovnostech, které by si však zachovalo všechny výhody rozsahu tlumení, které nabízí elektrický ventil. Výsledek: O 750 g nižší hmotnost než vidlice KTM 1290 SUPER DUKE R EVO 2023, vyšší efektivita a rychlejší reakce.
Zadní tlumič SAT
Zadní tlumič WP APEX SAT má nový poloaktivní ventil s DCC. Nový senzor v základně tlumiče navíc měří jak zdvih, tak zrychlení. Zajišťuje tak přesnější ovládání ventilu. Díky senzoru zdvihu je systém samostavitelný a nabízí automatické nastavení předpětí. Systém vyhodnocuje zatížení sedla řidiče i spolujezdce, povrch vozovky a také chování jezdce a zajišťuje dokonalý jízdní projev na silnici i na okruhu.
Suspension Pro
Volitelný paket SUSPENSION PRO umožňuje ještě více možností nastavení odpružení. Přináší další dva režimy odpružení, konkrétně TRACK a PRO, včetně automatického nastavení předpětí ve třech úrovních a také možnosti aktivovat a deaktivovat funkci proti zanořování. Nechybí zde ani možnost Factory Start, která čerpá inspiraci u startovacího zařízení továrního stroje KTM RC16. Jakmile motocykl zastaví, předpětí zadního tlumiče se automaticky sníží, čímž dojde také ke snížení zádě. To přispívá k lepší stabilitě v přímém směru a k většímu zatížení zadního kola, díky čemuž může stroj rychleji vystartovat.
Kola a pneumatiky
Motocykl KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je standardně vybaven novými a lehkými pneumatikami MICHELIN Power GP. Díky dvousložkové běhounové směsi zajišťují dobrou přilnavost při akceleraci v přímém směru a především také v náklonu. Nabízí výjimečný výkon nejen na okruhu, ale také na běžných silnicích za sucha i za mokra.
Detailní informace
TECHNICKÉ PODROBNOSTI
MOTOR
- KROUTICÍ MOMENT 145 Nm
- PŘEVODOVKA 6stupňová
- KAPACITA BATERIE 11.2 Ah
- CHLAZENÍ Chlazený kapalinou s tepelným výměníkem voda/olej
- VÝKON V KW 140 kW
- STARTÉR Elektrický startér
- ZDVIH 71 mm
- VRTÁNÍ 110 mm
- SPOJKA Třecí spojka PASC (TM), hydraulicky spínaná
- CO2 EMISSIONS 139 g/km
- ZDVIHOVÝ OBJEM 1350 cm³
- EMS Keihin EMS s RBW a tempomat, dvojité zapalování
- DRUH KONSTRUKCE 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
- FUEL CONSUMPTION 5.9 l/100 km
- MAZÁNÍ Nucené olejové mazání se 3 olejovými čerpadly
PODVOZEK
- HMOTNOST (BEZ POHONNÝCH HMOT) 200 kg
- KAPACITA NÁDRŽE (PŘIBL.) 17.5 l
- PRŮMĚR KOTOUČE PŘEDNÍ BRZDY 320 mm
- PRŮMĚR KOTOUČE ZADNÍ BRZDY 240 mm
- PŘEDNÍ BRZDA 2 x Brembo Stylema Monobloc four piston, radially mounted caliper
- ZADNÍ BRZDA Dvoupístkový pevný brzdový třmen Brembo, brzdový kotouč
- ŘETĚZ 525 X-Ring
- PROVEDENÍ RÁMU Chrom-molybdenový trubkový prostorový rám, obalovaný práškem
- SVĚTLÁ VÝŠKA 149 mm
- SEAT HEIGHT 834 mm
- ÚHEL HLAVY ŘÍZENÍ 65.3 °
- ZDVIH PÉROVÁNÍ (VPŘEDU) 125 mm
- ZDVIH PÉROVÁNÍ (VZADU) 140 mm